וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן, נמאסת

פיני אסקל

3.3.2006 / 9:52

בלי מחסום לפה, בלי עידונים, בלי פוליטיקלי קורקט ובלי צנזורה. ליותר מדי אנשים נשבר הזין מהתוקפנות של אביב גפן. דעה

אין עוררין על הקריירה של אביב גפן כזמר, הרי היא לגיטימית, בין אם אוהבים אותה ובין אם לאו. בכל מקרה, אין זה המקום לתת את הדעת בנושא זה, וגם לא לשם כך התכנסנו. אז למה כן? מכיוון ששוב זה קרה. ממציא דור 'ילדי הירח' והאיש שעשה פרפראזה על 'טוב למות בעד ארצנו' של טרומפלדור כדי לגרוס 'טוב למות בעד עצמנו', כלומר אני ואין בלתי, הגיע לשפל נוסף בקריירה שלו כאדם.

בוצ'צ'ו, הצלם שלנו - איש יקר-אדיב-רגיש-נחמד-טוב לב ונגמר לי האוויר - רצה תמונה קטנה של אביב גפן, מתוך אירוע אליו הוזמנו שניהם על ידי הפקת התוכנית 'נולד לרקוד'. לא תאמרו פפראצי של גפן עם ביקיני, בחדר מיון, בהלוויה או אפילו בבית קפה - אירוע תקשורתי! גפן התנהג בצורה מחפירה, תוך כדי ניבול הפה לעבר אדם מבוגר ממנו ואיום הכולל סגירת חשבון מחוץ למקום, לאחר האירוע. נחסוך מכם את התוכן.

"אבל אלימות בכל שעה מותר" (מילים: א.גפן)

כולם מכירים כבר מזמן את משחקי הסלב-צלם. האחד חתול, השני עכבר; האחד מחייך והשני מתקתק; המפורסם מראה אצבע משולשת ואז מחבק. כאן זה לא חו"ל, אלא מדינה קטנה בה כולם מכירים את כולם. היום אתה אורב ליב"ז בשיחים ומחר מזמין אותה לחתונה. כולם מכירים את המשחק הזה, חוץ מאביב גפן.

מאחוריו היסטוריה מפוארת של הפגנת אלימות כלפי צלמים (ראו קישור), חלקן אף מתועדות. לגפן מותר לא לאהוב את הפלאש וגם להיות אנטיפט-אנוכי-כפוי טובה. אבל אלימות? באמת שנמאס.

נכון, אביב, אתה כבר גדול, יש לך כמות יפה של דיסקים, קהל עיוור, הצלחה מעבר לים וגם לא מעט כסף. עכשיו אתה חכם? סבבה, לך על זה. אתה בטח יושב בבית, משפשף בהנאה ואומר: "אני לא צריך אתכם". וואלה, יודע מה? עם כל הכבוד ליצירות שלך, אותך כאדם - אנחנו בטח לא צריכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully