וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן אטיאס מבוטלת

פיני אסקל

20.2.2006 / 9:22

ככה זה להיות טאלנט רב מחויבויות: כתבת שער של האייקון ב'לאשה', לכבוד יציאתה מטעם !E להוליווד, בוטלה בשל מחוייבות ל'רנואר'

ערוץ !E בחר בטאלנטית הכי איטלקיה שיש לנו, מורן אטיאס, שתעמוד מול מאות הסלבס (מפגש מחודש עם ברוס וויליס?) על השטיח האדום בטקס האוסקר של הוליווד. לרגל המאורע היוקרתי, אירגנו לה ב'לאשה' כתבת שער. עד כאן הכל בונבוניירה.

בשלב זה, נכנסו לתמונה נציגה של אטיאס עלי אדמות - רוברטו בן-שושן, שיחד עם משרד יחסי הציבור 'בר תקשורת' דרש שהצילומים יכללו את האטיאס בלבוש של 'רנואר', המותג שאותו היא מדגמנת. ב'לאשה', באופן טבעי, לא הסכימו לתנאי הזה והראיון, שהיה אמור להתקיים, בוטל.

"זה עבד תמיד מצוין"

רוברטו בן-שושן: "זה נכון. הראיון בוטל, משום שהיא דוגמנית הבית של 'רנואר'. יש לנו חתימת בלעדיות עם החברה. אם ב'לאשה' יחזרו בהם, אין לי בעיה להסכים. אין לנו שום דבר נגד 'לאשה'."

דניאלה רייבנבך, 'בר תקשורת': "במשך 5 שנים דאגתי לכך שמורן, כפרזנטורית של 'רנואר', תלבש אך ורק את המותג, גם בטלוויזיה הישראלית וגם במסחרית. זו מדיניות שהכתבתי והיא מכבדת אותי. אין הסכם חתום, אבל זה עבד תמיד מצויין. הייתי שמחה אם הכתבה הייתה נעשית, אבל אני עושה את עבודתי והם את עבודתם."

אורנה ננר, עורכת 'לאשה': "הכתבה נדחתה, לא בוטלה. זה לא סופי מבחינתי. אני מדברת איתם על זה. קורה שכן נותנים שער למי שמדגמנת, אבל אני מנסה למזער את נושא יחסי הציבור. אלו היו שיקולי עריכה בלבד."

בערוץ E! סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully