וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון פטימה

שירות וואלה! סלבס

26.1.2006 / 9:52

באמת שמהזמר המשוגע אפשר כבר לצפות להכל. עכשיו הוא נצפה מסתובב בקניון בחריין בגלימה ורעלה, גרדרובה ערבית-נשית מסורתית

וואקו-ג'אקו, הלא הוא מייקל ג'קסון, נצפה מסתובב ברחובות בחריין, מקום מושבו החדש, כשהוא חנוט ברעלה וגלימה ערבית מסורתית. מייקל, שאולי כדאי שכבר נקרא לו מוחמד (או אולי פטימה, כפי שתראו בהמשך) ערך מסע קניות בקניון בבחריין כשלגופו ופניו התלבושת הנשית המסורתית של נשות בחריין העליזות. פטימה לא הסתפק בכך - אחריו השתרכו שלושה ילדים - ככל הנראה ילדיו שלו - כשפניהם גם הם מכוסים רעלה. אללה ירחמו.

לגלימה השחורה בה התעטף היו שרוולים ארוכים, ותחתיה לבש ג'אקו מכנסיים, חולצה לבנה ונעלי גברים, שבצבצו תחת המעטה. פניו וראשו כולו היו מכוסים ברעלה שחורה, ולידיו ענד כפפות. לבישת הגרדרובה הזו נהוגה בידי נשות בחריין השמרניות; נראה כי מייקל לבש אותה על מנת להסתיר את זהותו, לא שאפשר להבחין בה ביום רגיל.

עימו במסע הקניות הייתה גם אישה, לבושה אף היא בגלימה, ג'ינס וצעיף סביב ראשה, ואוחזת בשני ילדים. זהותה של האישה אינה ידועה. ג'קסון, שכנראה תוקע יתד במפרץ הפרסי, נראה עוזב את הקניון מדלתו האחורית, כשהוא מחזיק בידו של פעוט אחד. כשיצא טרח ג'קסון ללחוץ את ידי המאבטחים בכניסה, נכנס למכונית לבנה עם שמשות כהות, ונעלם אל עבר האופק. כתוביות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully