וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר שפיגלר: גאידמק מפנק

נעם גליקסמן (מור יוסף)

14.1.2006 / 0:05

לירן מגלגל, גאידמק מפנק, יוסי רוזן בולונז. וגם: מי הכדורסלן שעושה מנקה, ומי מהדוגמניות עשתה את אריק זאבי? דיווח רפואי צפוף

נפתח בפריימריז בליכוד, שזה שלשום, למאותגרים פוליטית: לירן שטראובר מבקש מהבוס ההולנדי שלו, טון קאנן, חופש כדי לשמש כנהגה של ענבל גבריאלי ביום הגורלי. "יש לי אירוע אישי", הוא סיפר לכולם. מקסים. ועכשיו, כשהיא כבר לא תהיה חברת כנסת, האם היא תסיים את התואר הנחשק? והאם זה אומר שהם לא יגיעו יותר לד"ר לביקורת?


------

שאלה והמחאה

שאלה ראשונה: הוא כדורסלן די מוצלח שעושה בוכטות יפות, יש לו גם מנקה צעירה, שבתוספת מחיר - הוא עושה לה גם פאנלים, אם אתם יודעים (ואתם יודעים) למה אנחנו מתכוונים.

------

רגע אחרי שמכבי תל אביב קיבלה את המנה הרגילה שלה בדרבי, הגיעו שחקניה לברית של רום, בנו של ליאור אסולין. אלוף הצ'קים היה, כמה לא מפתיע, ארקדי גאידמק שלנו, שרשם אלף. בירוק.

המראה ומרינרה

אירית רחמים, אחת הקליינטות שהד"ר תמיד אוהב לדווח עליה, חגגה יום הולדת ולקחה את החברה הטובה טלי חלפון, זאת שבעלה ואדביסי חולקים תא משותף, לשופינג בלונדון.

------

יוסי רוזן, פעם הבטחה גדולה והיום שחקן הכח רמת עמידר פתח סניף ספגטים ברעננה. עוזבים את השטויות ופונים לעסקים, אתם יודעים.

וואלה, אז ככה זה מרגיש שמביאים אייטמים לטריבונה.

גנים, אתם יודעים, כאלה עם דשא ועצים

שאלה אחרונה: מי מהדוגמניות 2 ספגה איפון מכאיב בעברה מאריק זאבי. בין הפותרים יוגרל נכונה סיבוב גנים עם מיקי בוגנים.






.

  • עוד באותו נושא:
  • גאידמק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully