וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נגענו: שרית וינו אלעד מצילה

11.1.2006 / 10:31

המדור שמסנן ג'אנק-מיילים חוזר במתכונת חדשה. והפעם, מייל יחצני שקיבלנו עם הכותרת: "השחקנית שרית וינו אלעד סייעה להציל את חייו של 'נס' הכלב, שחייו ניצלו בזכותה - בפעם הרביעית". לקרוא ולא להאמין

"מתנדבי עמותת אהב"ה להצלת בעלי חיים הצילו את "נס" הכלב ממוות בטוח בגוש קטיף. מתנדבי אהב"ה מצאו אותו קשור בכבל שלא איפשר לו תנועה, ומשום כך הוא פיתח פצעי לחץ נוראיים. נס הועבר לפנסיון כלבים וגם שם ניצל ממוות. הפעם השלישית בה "נס" ניצל ממוות הייתה כשמתנדבי עמותת אהב"ה הבחינו שהוא לא חש בטוב והבהילו אותו לבית חולים. אם מתנדבי אהב"ה היו מתעכבים להעבירו לבית חולים - "נס" היה מת, שכן סיבוך נדיר גרם לפגיעה בטחול ולדימום כבד בבטנו. "נס" שוחרר מבית החולים אבל היה זקוק לטיפול צמוד שבעמותת אהב"ה, הקורסת מטיפול במאות כלבים וחתולים - לא יכלו לתת. שרית וינו אלעד ובתה המדהימה ג'וי לקחו על עצמן למצוא בית שיתפקד כאישפוז וכך ניצלו חייו של "נס" בפעם הרביעית. הנס החמישי של "נס" התרחש לאחרונה, כשעמותת אהב"ה מצאו ל"נס" בית מאמץ מדהים המטפל בו במסירות.

בעמותת אהב"ה נותרו כ-500 כלבים וחתולים המצפים גם הם לנס, כשליש מהם ניצולי ההתנקות מגוש קטיף, ולעמותה נגמר הכסף למזון ולתרופות . "כל אחד יכול לעזור, לתת קצת מעצמו ולהציל חיים!" אומרת שרית וינו אלעד "אולי אתם תהיו הנס הבא של כלב או של חתול שמחכה באהב"ה לנס?" למי שמוכן לעשות נס ולו קטן: 6446888-03.

נ. ב.
שרית חלמה להיות ווטרינרית ואף סיימה בהצטיינות את התואר הראשון בביולוגיה (תואר הכרחי לפני הקבלה ללימודי ווטרינריה בארץ)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully