וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם סלע בלי בנאדו- ד"ר שפיגלר

נעם גליקסמן

31.12.2005 / 12:52

מי הם הטאליבנים שהוזמנו למסיבה של גיידמק ומה עשתה רותם סלע בלי בנאדו, איך הרגיש אלי דריקס ליד קרן פניג'ל והאם גילי מוסינזון יתחיל סוף סוף לעבוד?

עוד כמה שעות המסיבה של ארקדי ומיטב הטאליבן עושים הכנות אחרונות. מעולם הכדורגל הוזמנו רק שחקני של בית"ר ירושלים הפועל ת"א ומכבי חיפה. מהכדורסל יגיעו רק שחקני הפועל ירושלים. נציגים מהקבוצות הצהובות של תל אביב בכדורגל ובכדורסל הוזמנו בבודדות. אלי אוחנה יהיה ההפתעה של הערב, טון קאנן יצטרך למצוא אופציה לבילוי אחר. זה נתון די מדהים בהתחשב בעובדה שגבי קצרה מנהל הפועל כפר סבא הוזמן. טוב לא ממש, אלי טביב הוזמן, אבל הוא ישלח את קצרה. יהיה שמח על בטוח, בעיקר בשתיים עשרה, כשהשנה הנוצרית תיכנס והשוסי ייגמר, הרבה יותר כיף מלקום בבוקר ולהניח תפילין, למשל.

----------------------

אגב סילבסטר, לפני כל הקוצי מוצי, הד"ר תפס אתמול בלילה את רותם סלע, זו שמצמידים לאחרונה לאריק בנאדו, במסיבת קראחנה בדרום העיר כשלצידה דוברמן קירח. אל תדברי על אריק?

רוברטו הפקות

אייטם צפוני משהו: עלווית שטראוס אחות של השוער שגיא, שהתחתנה בצורה אזרחית עם רוברטו קולואטי הזר החתיך של מכבי חיפה יעשו גם חתונה מאד מושקעת בארץ לטובת אלו שפספסו את החתונה בקפריסין.

לא שמים פינס

מתישהו השבוע אלי דריקס ישב ב"מסה" התל אביבי. על הבר ממש לידו ישבו מיכל גריוונלד וקרן פניג'ל. והצדדים התעלמו אחד מהשני.

-------------

האם גילי מוסינזון החביב מצטרף לצוות גיא פינס? ימים יגידו אם זה רציני. מקורות בהפקה טוענים שהסיכויים הם חמישים חמישים.

סוף

מבזק לחג: דיוויד בקהאם קנה מתנות כריטמס. לברוקלין הוא הביא סוס עץ ולויקטוריה מזרקת שוקולד. ואפרופו השפרצות שוקולד: רבקה לוס זאת שמיסמסה לבקהאם את החיים נמצאת בעיצומו של רומן לסבי משובח עם ספרדיה בת 18 וכל מדריד מדברת על זה. :"היא עשתה לי דברים שאף אחת או אחד עשו לי בעבר" אמרה הילדה. הד"ר התחיל להביא ציטוטים לעת זקנה.

  • עוד באותו נושא:
  • סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully