וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק זאבי לא מוותר- ד"ר שפיגלר

נעם גליקסמן

22.12.2005 / 16:19

רוסו בוער, צ'ורה מבקר ,אריק זאבי לא מוותר, והשחקן המנשנש לא עוצר, ד"ר שפיגלר חוקר

רבע שעה אחרי שמכבי ת"א מנצחת בקושי את הפועל כפר סבא, האוטו של ג'ובאני רוסו כבר חונה בדאבל פארקינג לפני איזו סושיה, הוא ישב לבד וסיפר לכולם איך הוא נוסע לקרואטיה לחג המולד. אסי דומב היה קצת יותר רומנטי ולקח את האישה שרוקדת עם כוכבים ליערות הכרמל וכריסטיאן גונזאלס הזר המוזר של מכבי נסע עד לאורגוואי.

-------------

רגע אחרי שטון קאנן חתם במכבי, האחים ברומר ושביט אלימלך יצאו לחגוג את החתימה ביחד בויסקי א-גוגו, שזה המקום הכי חם בגיזרת הטאליבן.

משולש בלי פטריות

והנה פפראצי מעדשתו של בוצ'צ'ו, שתפס את ראדיסאב צ'ורצ'יץ, צ'ורה בשבילכן, שהגיע לביקור חפוז בארץ עם המשפחה. ככה זה, לשבור את השגרה.


----------


ואם כבר כדורסלני עבר , אז נער הספסל של מכבי ת"א, אסף דותן, גם אוחז בחברה ברזילאית חדשה (רק בת 19, יד ראשונה מרופא) דנדשה וגם חתם בסכונות קארין מודלס. הלו, וזה מבחור שרות גונזאלס אכלה אצלו ריבאונדים. צירפנו גם תמונה משעמום.

זאב זאב

באתר נישה אחד באינטרנט רשמו שליעל בן דב יש חבר חדש ששמו לא אריק זאבי, מה שלא מתיישב עם העובדה שהשניים, שכבר פתחו באסטה בעבר, העבירו בוקר שישי חורפי בבית קפה בצפון העיר בטונים נמוכים ונעימים.

אז כמה עולה קוטג'?

ולסיום החידה האהובה על כולנו, והשבוע יש לנו פצצה אמיתית. קבלו שיר הייקו מסורתי: הוא הגיע מארץ רחוקה, לשחק בכדור בקבוצה גדולה. כפי שחשדנו מראש, כרית הוא נושך וגם שמיכה, בגלל שמאז שהגיע לארץ החברים כבר התאכזבו מלסדר לו אישה. ותודו שזה אייטם ששווה כל אגורה.

  • עוד באותו נושא:
  • סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully