וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס עצבני - ד"ר שפיגלר

נעם גליקסמן

17.12.2005 / 10:53

שאראס מטיס את לינור, הנגבי בורח לרמון ואורבך חובר (שוב) לזאבי, ד"ר שפיגלר, רופא עממי

הזוג החם של הד"ר שוב בכותרת הראשית כי שאראס עצבני ושאראס בודד וללינור שלנו הוא לא מפסיק לנדנד, ולכן השחקנית מבית לסין עולה על המטוס הראשון למוז'יק שחי בחור הזה באינדיאנה כדי לעשות לו טוב על הלב ולהציל את היחסים. פתאום מפריע לו שהיא עושה קריירה?

--------------

חיים רמון וצחי הנגבי שהגיעו לדרבי האחרון מצוידים בחולצה אדומה (רמון), וצעיף צהוב (הנגבי), נראו מיודדים מאד בתחילת המשחק כחברים ל'קדימה', אבל אחרי ה-0:2 האדום נעלם הבן של גאולה כהן מהנוף יחד עם המאבטח האישי בלי להגיד אפילו שלום לחבר מהמפלגה. לקראת הבחירות, הד"ר גם נהיה פוליטי. מצטרף לרע"ש.

הגלקטיקוס מציגים: שערים ושירים

אבנר טוייטו המנהל הכל יכול של מכבי ת"א, חגג יום הולדת 50 וכולם ממש כולם הגיעו. חוץ מאחד: ניר קלינגר שבדיוק נכנס לבית החדש וכנראה הוא עסוק מאד. איך שרים אוהדי הפועל 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1, קלינגר,0.

------------

לי ברקוביץ', הבת של הכדורגלן לשעבר אייל, התקבלה להצגות חנוכה ותשיר לכם בחג הקרוב בפסטיגל.

מעקב רפואי

ונסיים עם שני תותחים כבדים שהד"ר תפס השבוע הולכים בתל אביב ומרגישים מנהטן. הראשון הוא אריק בנדאו שהסתובב עם רותם סלע החצאית הכי חביבה של הד"ר שכבר לפני שבוע איבחן הד"ר שארוך הצוואר עושה לה בדיקה תת רחמית. השני הוא איתן אורבך שעבר לדירה באזור צפון תל אביב ונצפה יושב עם אריק זאבי בבית הקפה השכונתי, משחזרים ימיהם כקדם.

  • עוד באותו נושא:
  • סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully