וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר שפיגלר: רענן כץ ושמעון מזרחי יוצאים

נעם גליקסמן

10.12.2005 / 10:57

רענן כץ ושמעון מזרחי יוצאים, בנאדו מעמיד, וקירק פני נופל. ד"ר שפיגלר. אורולוג

יום חמישי שעבר קצת אחרי שמכבי מנצחת בקושי את חבורת הנגרים ממילאנו, רענן כץ ושמעון מזרחי יוצאים לחגוג בוויסקי גו גו. כץ הוקף מיד בנערות חמד שאם תחשבו את גילן ביחד לא תגיעו לגילו של הסבא ממיאמי. שמעון ישב בצד הדליק סיגר ארוך ונהנה מהמחזה.


------


השבוע טס סבא כץ למיאמי, ורק אדומי העיר נשארו לחגוג כמו למשל מיסטר ארי שמאי שביום רביעי בגנקי הקדיש לקלינגר את: "על הדבש ועל העוקץ".


.

אריק מרגש אותן

החברים של אריק בנאדו חגגו לו יום הולדת 32 של רווקות. האקסיות התייצבו בשורה ובחיפה מספרים שזה היה וואחד אירוע. שוב, במושגים חיפאים כמובן ואפילו שמה של רותם סלע, נערת הד"ר החביבה שכבר הופיע כמה פעמים במדור, נראתה צמודה לבלם.

אך זה כלום לעומת החדשות המסעירות באמת מהמפרץ: אפי קייסי, אישתו לשעבר של אדורם קייסי, שהיחסים בינם הסתיימו בטונים צורמים חזרה לעשות קריירה כדוורית. ניומן!!

דייט בפני

החברים ממכבי מודאגים ורוצים לסדר איזה דייט לקירק פני שמאז שעדי אברג'יל עזבה הוא לא מתאושש. האחות האגדית ונסיכת המדור, שחקנית בית לסין, לינור אברג'יל, לקחה השבוע כלב חדש.




.

רעב

קצת ברנז'ה כבדה. רון קופמן, עצבני אש (יותר מהרגיל), על ניב רסקין, חברו לתוכנית 'יציע העיתונות', על כך שהאיש לא החזיר לו מספר ארוחות ערב אותם הוא הפסיד לו בכל מיני התערבויות.

רסקין עצמו הודיע השבוע לחבריו לערוץ הספורט שהוא ונועה שלו סגרו תאריך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully