וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס לוזון מנקנק- ד"ר שפיגלר

נעם גליקסמן

2.12.2005 / 17:21

עמוס לוזון מנקנק, אבי נמני מפנק, ארקדי גיידמק דופק ופלאשבק מאירית רחמים. ד"ר שפיגלר, ברוך רופא חולים

נתחיל מהסופים: קירק ופני והאחות הקטנה לבית אברג'יל, עדי, סגרו את הבאסטה. השבוע הוא חגג יום הולדת 25 והניו זילנדי הקצת גניחט עזב את מסיבת היום הולדת שלו באמצע האירוע כי הוא קיבל הוראה ללכת לישון מוקדם. גם בגזרת לינור , האחות הבכורה שעשתה נעים בגב לגוי שלנו באינדיאנה, נרשמה התקררות בגיזרת השאראס. ואנחנו שואלים, מה רע במושון יעקוסי?

-----------

ואייטם אחד באמת מרגש. אירית רחמים, סלב הפיגועים והכדורגל הראשונה של ישראל ואישתו של לירון בסיס, חגגו יום הולדת שלוש לילד מורי. בסדנת ג'ימוברי עם כל נשות הכדורגלנים האפשריות. יש אייטמים שנשארים איתך לכל החיים, טוב שההגה בידיים של הד"ר.

עמוס בלחמניה

עמוס לוזון לא התרגש מהתיקו מול מכבי תל אביב והלך לדפוק 'סודוך' אצל חזי מגן. לא לפני שהוא עצר ב'וולווט' מועדון הטאליבן המובחר לגיל המעבר. איזה קלאבר,אבל מה עם אלישע טוסט?

הו ברצלונה

אלי אוחנה הרביץ וואחד קניה בברצלונה הרחוקה במשחק למען שמעון פרס. אבי נמני הסתפק בצעצועים לילדים. אורלי ויינרמן שחזרה ימיה כקדם כאשר הפועל חיפה הייתה קבוצה וג'ובאני רוסו היה שחקן, ורקדה בפאב המקומי עם כל המי ומי.

מאקי אוליגרך

טון קאנן, שמזכיר למדור תמיד את הסרט הכחול הראשון מגיל 14, הגיע לארוחת ערב בשישי שעבר עם מיסטר ארקדי והבן אלכס שהזמינו את ההולנדי לסושי ראשון בעיר הגדולה הרצליה. היו טיפים מכובדים. ובצדק.

  • עוד באותו נושא:
  • סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully