וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופירה אסייג חוגגת - ד"ר שפיגלר

נעם גליקסמן

15.10.2005 / 6:38

אוגבונה וארבייטמן זורקים, הגלקטיקו הסורר ממשיך לתדלק באלכוהול ,יקירת המדור אופירה אסייג חוגגת ואדריאן מוטו מתחתן ולא מזמין את מורן אטיאס. ד"ר שפיגלר פותח עוד עונה של חטאים

קצת אחרי יום כיפור מבזק צהוב כמו שאנחנו אוהבים: סחטיין סחטיין על המרצדס החדשה שאייל ברקוביץ' קנה לטלי. והוא? הוא ממשיך לנסוע ברכבת ולהגיע יחד עם אבי נמני לפתיחה של הפאב החדש של אייל גולן.

------------

הכדורגלן הנשוי שנותן במלכת המגזר ממשיך להשתכר במועדון האהוב עליו גם בחגים. אבי יחיאל העביר את יום הכיפור ברכיבה על אופניים שחברו הטוב מיכאל זנדברג קנה לו. הבוס הצהוב לוני, המריא בסוף השבוע לחופשה בחו"ל. אולי בגלל זה הילדים משתוללים.



.

ספסיבה אוגבונה

ידיעה מצערת: זיטו אוגבונה, אהוב המדור, השיל מעליו את אהובתו הרוסייה הצעירה, שכנראה התרגלה לסטנדרטיים גבוהים, אחרת איך אפשר להסביר את שחקן הכדורסל שחום העור שהיא מסתובבת איתו מאז הפרידה הלא קשה מהניגרי של קשטן. טוב זה רק בגלל שהיא חובבת את תיאטרון חוי בולשוי.




.

אסייג לחוכמה

אופירה אסייג, הפרופסורית של הד"ר ,חגגה 32 עם הרבה חברים. יש לנו הרגשה שהיא עדיין לא יודעת מה המתנה הגדולה שהיא הולכת לקבל. כך או כך המון מזל טוב אופירה, אוהבים אותך הרבה, הקליניקה.




.

ארבייטמן בורח, ברדה נתפס

שוברים צום: שלומי ארבייטמן זרק את הגברת אחרי שנתיים באותה קלות שנפרד מהחולצה נגד מאלמו.


------


אליניב ברדה סגר עם הגברת על חתונה שתתרחש ממש אוטוטו, אולי זה יעזור לו להתאפס על עצמו??




.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

זה המוטו שלה

ולסיום אחת שראינו בערוץ הרומני: אדריאן מוטו, עוד אחד שלא יזהה את מורן אטיאס עם בגדים, התחתן בפעם השניה. הפעם - עם הדוברת של הרפובליקה הדומניקית בותיקן. הם התחתנו ברומא והוא הטיס 300 חברים רומניים, ולא רק, לווילה ענקית בבירה האיטלקית ופינק אותם בכל טוב. בלטו בהיעדרם: קריסטל, צ'רלי וכו'. שבת שלום ובונג'ורנו.




.

  • עוד באותו נושא:
  • סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully