וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנות של פליקס חלפון חוגגות - ד"ר שפיגלר

נועם גליקסמן

8.10.2005 / 6:28

מאיר פניג'ל משדרג את הגלגלים של הילדה, הבנות של פליקס חלפון חוגגות וסימה בכר גדלה בשנה. הד"ר מדווח וגם מאתגר בחידה: מיהו הכדורסלן הפלרטטן שנתון למעקב?

נפצח במדגם מייצג של מתנות ראש השנה: למקום הראשון הגיעה קרן פניג'ל ,הבת של מאיר שקיבל לאחרונה ערמות רובלים מארקדי גיידמק, האוליגרך האסרטיבי, שפונקה על ידי אבא בפורש מודל 2005 מתישהו בין התפוח בדבש לגפילטע המפורסם של הפניג'לים. אחרי שסיימו שם לשטוף כלים הם עוד עלו על מטוס לחופשה בבלגיה. ארקדי, קנה גם אותי!


-------------


שחקני מכבי ת"א בכדורגל הם שיאני מתנות החג עם תלושים של 2000 שקל. הד"ר לא קיבל כלום מהקליניקה אם שאלתם, שזה עוד פחות מהפלייסטיישן שקיבלו השחקנים של נצרת עילית. הא, ומשה דמאיו נסע להירגע ברויאל ביץ' באילת.

משפחת חלפון חוגגת, סימה בכר משתבחת

פליקס חלפון אמנם עשה חג באוז עם אדביסי וסעיד כרים, אבל אישתו טלי, ארגנה אחלה יום הולדת לילדות וקיבלה ימבה מתנות שוות מהחברות, נשות הכדורגלנים.


-------------



ואם כבר ביום הולדת עסקינן, אז גם סימה בכר, כדורגמנית בכירה בפני עצמה, חגגה השבוע 29 (כן, רק 29) במסיבה לא כל כך אינטימית, בבר של הבת של מוני פנאן, אבל היא כבר מספורט לגמרי אחר.

גל פרידמן מנסה, אריק זאבי מתבאס

גל פרידמן סיים סיבוב ירח דבש לא קצר ברחבי החוף המערבי בו עשה מלא שופינג וניסה את הגלשן החדש שלו. שיגעון!


-------------


ואם כבר אנחנו בפליטי אולימפיאדת אתונה, אז אריק זאבי נראה ממש מבואס עם היד המגובסת שלאחר הניתוח, והבחורות דווקא אוהבות את לוק הארי הפצוע.

.

לתשומת לב הכדורסלן הפלרטטן

ולסיום חידה לימים הנוראים: שחקן כדורסל בעיר הגדולה נתון למעקב אובססיבי של האימא של הצמודה שלו בחודשים האחרונים. השם שיצא לו כפלרטטן כרוני מוציא את האימא (שכבר חושבת על מעמדה כחותנת) והחברות של הבת מדעתן. אז ככה סיימנו בחרוז, כי הד"ר קיבל מתנה מהבוסים שלו בשירותים חפוז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully