וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל גבריאלי יורדת לאילת

נעם גליקסמן

20.8.2005 / 13:51

ישראל כהן וליבי ישראלי, ענבל גבריאלי סוליקו באילת, ישראל שיינפלד נפרד, סאלם אבו סיאם מתגלגל, אבי נמני פותח שולחן והדוס בהתהוות מכחיש את הכיפה

הסיפור ההזוי ביותר של הכדורגל הישראלי הגיע אלינו למערכת. מאחר ולא הצלחנו לדבר עם ישראל כהן השבוע, עוד קשה לנו להאמין בעצמנו, אבל זה הולך ככה: כהן, זה שפעם היה כדורגלן עד שהסתבך במשחק המוזר, עזב את אישתו לימור (זאת עם המספרה המשגשגת בתל אביב) לטובת ליבי ישראלי הבת של אלי (זה עם הקול הסקסי ואלפי הכלבים) והשניים עוברים לגור ביחד. מה ששמעתם. קצת קשה לנו להבין איך בת של אדום שרוף עושה את זה, אבל לכו תבינו איך העולם הזה עובד.

מבזקונים

ענבל גבריאלי ירדה לאילת בלי תופס האוויר שלה.

ישראל שיינפלד (זה שהרסנו לו את מסיבת ההפתעה) נפרד מהחברים בהלנה בתל אביב.

סאלם אבו סיאם ממכבי תל אביב קנה סוף סוף מכונית. גולף 2002 מטאלי פחם, יד שנייה, 40,000 ק"מ "מצפונית שבקושי נסעה עליו". אבא של סאלם שילם 50 אחוז מהרכב מתנה לילד - "שיחזיר כשיהיה גבר".

נמני נשמה והרב לעתיד מכחיש

אבי נמני (נשמה!) הכין מסיבת הפתעה למאיה שלו כאשר פתח שולחן במסה ל-50 איש שקיבלו הכל לשולחן. היה אירוע אקסקלוסיב-רפרזנטטיב חבל על הזמן.

------

השחקן שהחזרנו בתשובה בשבוע שעבר צילצל כדי להכחיש מכל וכל. זה שהוא הולך לבית כנסת כל יום שישי ושבת בבוקר לא אומר שום דבר. צודק, יא דוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully