וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס מארגן מסיבת פרידה

נעם גליקסמן

13.8.2005 / 15:23

קאמבק היסטרי. חיים פרלי מת, יחי המלך החדש. נעם גליקסמן יביא בכל שבוע רפש צהוב מהמלתחות של הספורט הישראלי. והשבוע: ארוחות משותפות, מסיבות הפתעה, אחיות בלייניות, פרידות כואבות, חצי-עירום בת"א וחזרה אחת בתשובה. שבת שלום

ברקוביץ' וגבריאלי סועדים, גרין מתכנן הפתעה

משפחת ברקוביץ' ומשפחות גבריאלי–שטראובר סעדו את ליבם בשבת שעברה בארוחה משותפת לאחר ההפסד לבני יהודה במסעדה איטלקית בצפון תל אביב. בכלל יש הסתחבקות בין המשפחות. נו העיקר שכולם מאושרים.

ישראל שיינפלד הגבוה ושותפו לדירה של יניב גרין יעזוב השבוע את הארץ ויסע לשחק ביוון. למה זה מרגש, כי השותף לדירה מכין לו סמי מסיבת הפתעה השבוע. טוב, עכשיו זו כבר לא ממש הפתעה. המסיבה.

שאראס לא מזמין, אחות של שטראוס דווקא כן

שאראס אירגן לעצמו מסיבת פרידה והזמין רק את האברג'יל. ליהי אלון שנתקלה באברג'יל באיזו תצוגת אופנה מקומית שמרה איתה על שלום קר שלא הסתיר מתחים בין גושיים. שאראס חתך משתיהן ונסע לאינדיאנה. הגוי הזה הוא חתיכת מלך.

אייטם צפוני במיוחד. שגיא שטראוס שהוא השוער של הפועל חיפה מביא את אחותו לבילויים בצפון. קולואטי הזר החמוד של מכבי חיפה בדרך כלל משעשע אותה ברחבת הריקודים. למה לא אנחנו אומרים?

זאבי מתפשט בשכונה, הכדורגלן מתקרב לשכינה

השכנות באיזור יהודה מכבי בתל אביב נהנות לראות את אריק זאבי נטול החולצה מאבזר את הפנטהאוז הדנדשי בלילות הקיץ החמים. האמת גם אנחנו.

שחקן כדורגל אחד שאנחנו מאד אוהבים ומחבבים ואף כתבנו עליו בעבר, חוזר עוד רגע בתשובה. לא רוצים להרוס לו כי זה עדיין סוד, אבל איך אומרים אצלנו. שתהיה שבת שלום.

  • עוד באותו נושא:
  • שאראס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully