וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נגענו - איתי אטיאס מתחתן

דני יחצני, מיוחד לוואלה! סלבס

31.7.2005 / 14:31

כ-ולם רוצים נתח מהקולבון המהממון איתי אטיאס, ששבר כוס בחמישי עם בח"לתו דנה. לפניכם שני קומוניקטים נאטורל שהגיעו למערכת, עכשיו רק נותר לכם לנחש: את מי כל אחד מהם מיחצן? בין הפותרים נכונה יוגרל עותק חתום ממהדורה ראשונה של הספר "איתי אטיאס, מאת איתי אטיאס"

שיהיה במזל: איתי אטיאס נשא לאשה את דנה לוי

"בנות, זה נגמר: דוגמן העל והפנים של כאוס, איתי אטיאס, נשא ביום חמישי ב"טראסק" את אהובתו דנה לוי, מפיקה בכירה בטלנובלה ה"שיר שלנו" לאחר זוגיות בת שנתיים.

כיאה לדוגמן צמרת, החליף איתי שתי מערכות לבוש עוצרות נשימה, שעצבו בעבורו כאוס. דנה לעומתו הסתפקה בשמלת כלה חגיגית שעיצבה אפרת קליג.

נצפו ליד הבופה: נינט טייב ורן דנקר (שהגיעו בנפרד אך חזרו ביחד), הדוגמן הורס יאיר מרטון והצמודה החדשה הדס שחף, הדוגמנית הבינלאומית שירלי בוגנים ובן זוגה לשעבר ומנכ"ל מנגו, אריק בן זינו (שהגיעו בנפרד ויצאו בנפרד), אגדת הבלונד אורלי וינרמן (שהגיעה לבדה ועזבה לבדה), מושיק גלאמין (אגדת בלונד נוספת וחבר קרוב) וכל סוכנות לוק.

בתוכנית האמנותית: חזן בן 7 שהפליא במזמור שיר הנושא של טיטאניק, שהתאים במיוחד לחופה שנערכה על גבי פלטפורמה דמוית רפסודה על קו המים. עוד הופיעו שלומי סרנגה, החבר הקרוב, שפצח בשירי טברנה יווניים והכלה דנה שהממה את האורחים בריקודי עם סוערים בהשראת פסטיבל כרמיאל, הופיעה עם להקת שלום 2005."

איך התפנקו איתי אטיאס ודנה לוי ביום החתונה?

"הקולב והסופר איתי אטיאס נשא ביום חמישי את בח"ל דנה לוי. כעת אנו מדווחים שהזוג המאושר העביר את היום הגדול בחייהם (ואת הלילה...) בסוויטה המפוארת של מלון שרתון סיטי טאואר בר"ג.

החתן דאג לצייד את הסוויטה בפירות אקזוטיים ובקבוק שמפניה ועל המיטה לפרוש סדיני סאטן בצבעי אוף-ווייט ועליהם לפזר עלי ורדים...אם לא היינו מפחדים להודות שאנו מקנאים היינו אומרים שזה קיטש. אבל אנחנו לא מ-פ-ח-ד-י-ם..."


גם וואלה! סלבס לא. ובכל מקרה, מזל טוב גבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully