וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהי ושאראס כבר לא

חיים פרלי

3.6.2005 / 11:36

ליהי ושאראס כבר לא; מיילן עוזב וחושש; אריק זאבי רוכש; פיני גרשון מתגלגל ואוחנה מתעופף. סטנגה לסופ"ש ואף מילה על אירלנד

.
חביבי המדור כבר לא: שאראס וליהי עזבו אחד את השני. יש אומרים הסכמה הדדית. הוא לא ישחק כאן בשנה הבאה, היא עושה קריירת דוגמנות מצליחה. איזה סיום עונה דרמטי. גם דר שפיגלר יוצא לחופשה שספק אם יחזור ממנה, גם שארונאס וליהונאס כבר לא.


------


אבל קצת שמחה בלב: מיילן טנזר עוזב את ערוץ הספורט והחברים עשו לו מסיבה באומן 17 התל אביבי עם הרבה סושי ואלכוהול משובח. החברים הכינו סרט והבוס לשעבר אמר: "לא ידעתי שיש כל כך הרבה אנשים ששמחים שאני הולך". חס וחלילה וחס.


------


אריק זאבי התחיל לשתות קפה באיזור יהודה מכבי. אומרים שהוא חזק בנדל"ן, ועכשיו הוא גם גר באיזור הכי שנות ה-90 בתל אביב. רק אל תחפש אותנו במפגש ויצמן.

פיני קונה, אוחנה מעופף וחידת השבוע

ברוח צדיקים אחרונים בסדום: מי שהגיעו השבוע למעוז ההתבהמות טעם העיר וטפטפו לעצמם על הלאקוסט הלבנה רוטב טריאקי, הבחינו ודאי בדוכן מחמם הלב של וראייטי, בו (בין מאי בוסקילות להראל סקעתים) התנדבו גם כמה וכמה ספורטאים למען ילדים, דורון ג'מצ'י (התגעגענו?) ועודד קטש היו ביניהם.

------

פיני גרשון מכר את הג'יפ וקנה ג'יפ חדש. משהו נגד עין הרע או אולי סתם הרבה כסף.

------

הדייר החדש בעיר הגדולה, אלי אוחנה, טס יחד עם הבוסים שלו פניג'ל ולוי לגמר הצ'מפיונס במטוסם הפרטי של החברים. מדובר במטוס קטן כזה, לא עם הרבה שורות.

------

ונסיים כמו תמיד בחידת השבוע: עיתונאי חתיך עם תספורת מוזרה, עינג קולגה גרמניה בשער 1 בבלומפילד לתדהמת כל העיתונאים האחרים באמצע משחק כדורגל.

- עיתונאי, אווירת סוף עונה?

"כן ראיתי שגרמנו לכמה חברים להסמיק"

- חתיכת שאפה תפסת.

" הכל צוטאטן. תברר מה זה בגרמנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully