וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון גרשון נחלץ לטובת אופירה אסייג

חיים פרלי

25.3.2005 / 14:17

מיהו כדורגלן העבר שחופן את הדוגמנית; כיצד נחלץ שמעון גרשון לטובת אופירה אסייג; מי יהיה במסיבה של יוסי רוזן; איפה מתקרחנים פניג'ל ודדש; ועוד. הסטנגה השבועית של וואלה! סלבס

הוא כדורגלן עבר, שכבר קנה לא אחת אהבה בכסף. היא דוגמנית מזדקנת, שפעם הייתה נסיכה אמיתית והיום היא בעצם כמו כולן – מסניפה קצת קוק, אוכלת הרבה שמוק. שניהם תפוסים כמובן, אבל שניהם גם נפגשים בחשאי.

------

שמעון גרשון ישב בשבת שעברה ב'שושנה ג'ונסון' בתל אביב עם חברים, וכשאחד מהם פתח פה ג'ורה על אופירה אסייג (שלא הייתה שם), נערת האיכות של דר שפיגלר להזכירכם, גרשון מייד הגן עליה באבירות. מלך. אחר כך הוא גם סיפר סיפורים על מעלליו עם חיים רמון. בקרוב הספר.

------

מכבי תל אביב כדורגל קיבלה פרס ונסעה לאי רודוס ביוון. את המשחק של הנבחרת הם יראו בטלוויזיה או על האי.

יוסי רוזן מארגן; המשלחת האירית מלקטת

יוסי רוזן, כדורגלן הפועל תל אביב שלא עושה היכרות עם הדשא השנה, מארגן הערב (שישי) מסיבת פורים לכל החברים בביתו. תחפושת של שחקן כדורגל כבר יש לו.

------

המשלחת האירית שמתאכסנת בישראל הזמינה 1,000 בירות לחדרים שלהם לשלושת ימי הביקור ובנוסף, חלק ממלוויה נראו מסתובבים במקומות הכי איניים בתל אביב וליקטו כוסיות מקומיות. תשמעו, זה היה חתיכת אייטם אייטיז, תנו לנו רגע להתאושש.

פניג'ל ודדש ברונדלים; אפק ושיינפלד מתקמבקים

מאיר פניג'ל ומשה דדש, סוג של אלי אוחנה - רק יותר מבוגרים, העבירו ערב במועדון הנוצץ Velvet שברחוב המסגר בתל אביב. אחרי זה הם גם ביקרו באומן 17, הדנדש של דדש. רוצים עוד? מוקדם יותר השבוע הם גם פקדו את קולניריית היוקרה 'מסה', כשגם אוחנה עצמו הסתובב באיזור הבר של המקום. טוב שיש חיי לילה בירושלים ולא צריך לנסוע שעה לכל כיוון.

------

ספיישל קאמבקים:

עמרי אפק עשה יו-טרן לזרועותיה של לילך, החברה המיתולוגית שלו; ומהצד השני מספרים לנו שגם ג'ניפר האפמן והאיש שניחם אותה בימים קשים, ישראל שיינפלד, חזרו לעשות אחד לשני נעים בתנוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully