וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בחרתם - הסלב הדו-ראשי

ויטלי ידיד

17.3.2005 / 8:44

כצפוי, נינה ורן הם המנצחים הגדולים בסקר 'הסלב הדו-ראשי החביב עליכם'. יהודה לוי, בשמו ובשם אפרת, שהגיעו למקום השני עם ים אהדה, חותם: "הכי חשוב זה אהבה!"

זרוע בזרוע, לשון בלשון, עם הרבה אהבה וסיפורים לוהטים על החיים המשותפים, משתלטים צמדי סלבס על חיינו. 'אתם בחרתם' מביא לכם הפעם את תוצאות סקר "הסלב הדו-ראשי החביב עליכם". בתחרות עם מספר כפול של משתתפים, עם כמעט 4,500 מצביעים שתרמו את קולם, התמודדו הזוגות הבאים:

יעל בר-זוהר וגיא זו-ארץ, היפים והאמיצים, ריטה ורמי קליינשטיין, הוותיקים והאהובים, אורנה ומשה דץ, הוותיקים והמחשידים, יעל גולדמן ומיכאל הנגבי, המתקמבקים הברונטים, מלי לוי ושמעון גרשון, הבקהאמים הישראלים, נינט טייב ורן דנקר, הזוג מהאגדות, אפרת בוימוולד ויהודה לוי, הלקוחות המתמידים, וצביקה פיק עם שירה מנור שלו, שהיא לא ממש סלבס, אבל ניחא.

שם בניתם את ביתכם - אל תצאו ממנו

ולתוצאות: במקום השישי והאחרון, עם 1% בלבד, ממוקמים באופן לא מפתיע הסבא והקטנטונת שלו. צביקה פיק, המאסטרו המקומט, וזוגתו יציבת ההבעה שירה מנור, הצעירה מבנותיו. ואיך אפשר לאהוד זיווג מעוות שכזה? קשה. מאוד. צביק, אפילו לבייביסיטר תצטרך לשלם יותר ממה שקיבלת כאן.

אל המקום החמישי, עם 5%, הגיע עוד זוג שיודע לעורר אצל רובנו מעט סלידה. הדצים, שכאן נולדו וכאן בנו את ביתם, לא מתכוונים לעזוב. בעוד דצה הפכה עם השנים לסמל גלאם מקומי, דץ נשאר איש הבצק עמום המיניות שהיה תמיד. לא נורא, הם רגילים למספר חמש. זהו הגיל הממוצע של קהל מעריציהם.

שניים אקזיט ויב"ז אחת

במקום הרביעי נמצאים האקזיטים בעבר ובהווה - מיכאל הנגבי, החננה המאגניב של 'Y בעשר', ויעל גולדמן, שלמות נשית בהתגלמותה, חידשו זוגיותם לפני זמן קצר. קחו 6% אהדה מוואלה! סלבס. בהצלחה.

את המקום השלישי חולקים שניים. אחד זוג ממוסד שאוהב לחלוק את חייו הפרטיים עם ההמון, והשני זוג נוצץ ודיסקרטי בהרבה. עם 7% לכל זוג, מקבלים מדליות ארד הדוגמגישה מלי לוי והכדורגלן שמעון גרשון, ומלכת הזוהר יב"ז ובן זוגה המתולתל גי"ז. שבע, מספר מזל בקבלה. סימן רק לטובות. מי ייתן והמזל יאיר גם לנו: מלי ושמעון ייעלמו מחיינו ויתחבאו במאורתם, מזייפים בצוותא ועושים גבות זה לזו, ויב"ז את גי"ז יתחילו לחלוק איתנו תיעודים מרגשים של זוגיותם המהממת.

תפוחים, תמרים ויהודה לוי

גם למקום השני, עם 13% לכל צמד, הגיעו שני זוגות. שניהם ותיקים ומתמידים, שניהם החלו את החיים המשותפים לפני התהילה, ושניהם נפלאים בכללי. רמי וריטה, סמל ההרמוניה הלאומי, אהבת קיסריה, הם הזוכים הראשונים במדליית הכסף. הצמד השני הם יודיק לוי ואפי בוימוולד. הרמנו טלפון ליהודה, סתם כדי לשמוע את הקול היפה שלו.

- יהודה, אתם הורסים אותנו! איך אתם מצליחים?
- "התחלנו לצאת לפני שהתפרסמנו, אז זה קצת אחרת. תשומת הלב הציבורית היא חלק אינטגרלי מהחיים הפרטיים שלנו, והחיים שלנו קשורים זה בזה."
- אתם חלק אינטגרלי בחיים שלנו, נשמה.
- "הכי חשוב זה אהבה! והכי מגניב בעולם שאנשים אוהבים אותנו כזוג. זה רווח משולש".

אל המקום הראשון הגיע בלי להזיע הזיווג הכי מאמי שיש. עם 48% מכלל הקולות, זוכים בזהב נינט טייב ורן דנקר. הילדים היפים שלנו, שמנהלים רומן גם בחיים וגם מול המצלמות. מה שהתחיל כסוג של קוריוז שלא רצינו להאמין לו (רק כדי לשמור על החלום בגדר חלום), רק מתחזק. אל תפסיקו, כפרות, זה נעים לנו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully