העונה של "האח הגדול" הגיעה אמש (שבת) לסיומה, ויש מנצחת גדולה אחת - גל רובין. אחרי עונה מלאה באמוציות, הדרמה לא הסתיימה עם היציאה מהבית, והדיירים התקשו להסתיר את דעתם על הזכייה והגיבו באופן חריג בשידור חי.
מי שהתגובה שלו הייתה מהחריפות ביותר היה אלירן ביטון, שסיים במקום השלישי, ואמר בשידור: "אני לא חושב שמגיע לה, זו תעודת עניות לתוכנית". מיד אחרי הגמר הגדול והתגובה החריפה, תפסנו את ביטון לריאיון שבו דיבר על ההתבטאות האמוציונלית, האם הוא מבין את הביקורת של נויה על החברות שלו עם טל טיטו, ואיפה עוד נראה אותו בהמשך.
צפו בריאיון המלא בראש הכתבה.
אנחנו לא יכולים להישאר אדישים לתגובה שלך לזכייה של גל.
"זו האמת. אמרתי את זה לאורך כל הדרך. גל שיחקה משחק מלוכלך. היא באה עם אסטרטגיה מוכנה לבדל את עצמה משאר הדיירים ולהציג התמסכנות והתקרבנות. היא נחשפה בפניי בדברים שלא יודעים עליי, והיא השתמשה בזה נגדי. הרע אצלה היה אמיתי והטוב היה פייק".
נויה צעקה לטל להתרחק ממך. אתה מבין מאיפה זה מגיע?
"טל היא החברה היחידה שהייתה לי ב-15 השנים האחרונות. נויה הייתה צריכה להבין שטל הייתה שם בשבילי ועשתה בשבילי הכול. יכול להיות שהיו קטעים שישבנו במיטה והיא חיבקה אותי, אבל זה היה הכי חברי שיש. אם הייתי חושב שמשהו לא תקין, לא הייתי עושה את זה בחיים. אבל אני מבין את נויה, זה לגיטימי. זה לא היה נראה טוב. אבל עם טל זו חברות לחיים".
אתה שמח על המקום השלישי?
"לא. האמנתי וחשבתי שאני אנצח, הרגשתי שזה שלי. אבל זה עצב שמעורב בהרבה שמחה. בעזרת השם אצא לדרך חדשה, ואת הכסף הזה אני אעשה בחוץ".
מי לדעתך היה הכי אסטרטג?
"לא חושב שהיה, אבל אני חושב שזו הייתה קצת עונת טיקטוק".
איפה עוד נראה אותך?
"אני פתוח להכל, איפה שיש כסף".
