השבוע התארחה אצל ישראל ושי ב-"ריאליטי צ'ק" טל טיטו, שהייתה מהדיירות הדומיננטיות בבית "האח הגדול". טיטו שיתפה על החוויה שלה בבית האח, הצעקות והנאצות שקיבלה מבחוץ ולא שודרו בתוכנית, הקשר החברי עם אלירן ולמה זה בחיים לא היה יכול להיות רומנטי, הזוגיות עם תמיר שתסתיים לדעתה בחתונה וגם - מנתחים את חמישיית הגמר, הדרך שהם עשו עד לשם ולמה לגל רובין לא מגיע לזכות.
במהלך הפרק טיטו חשפה את החוויה האישית שלה: "כל יום שישי צעקו לי מחוץ לבית שאני חולת נפש, שאני אלך הביתה, שאני סמרטוט, שאני בריונית. אני היחידה מכולם שקיבלה תגובות שליליות כבר בתוך הבית". והודתה: "אני לא יכולה להיות סבבה עם כולם, אני לא יכולה שכולם יאהבו אותי".
צפו בפרק המלא בראש הכתבה.
לכל הפרקים של "ריאליטי צ'ק"
כאן מאזינים בספוטיפיי
טל טיטו: "אני היחידה שקיבלה תגובות שליליות כבר בתוך הבית"
עודכן לאחרונה: 25.6.2026 / 17:27
