את העיתונאי והפרשן הפוליטי עמית סגל אנחנו רגילים לראות ברגעים רציניים על המסך בערוץ 12, לכן כשהגיע תיעוד כזה, הוא לגמרי הצליח להפתיע.
סגל נתפס בעדשת המצלמה כשביד אחת הוא מחזיק את בנו הפעוט וביד השנייה את הטלפון הנייד, כיאה כמובן לעיתונאי עסוק. הוא העלה את התמונה לחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "אני פה בגלל אשתי".
התמונה המתוקה צולמה בתערוכה "קו התפר - אנתרופולוגיית אופנה" במוזיאון הפלשתים באשדוד. סגל לא הגיע לשם במקרה, שכן אשתו, רעות קרמר-סגל, היא אוצרת המשנה של התערוכה. אז כן, הוא לחלוטין שם בגלל אשתו, ואין כמו בעל תומך.
זו לא הפעם הראשונה בתקופה האחרונה שאנחנו רואים את סגל בתיעוד לא שגרתי עם ילדיו. קודם לכן זה קרה במהלך המערכה האחרונה עם איראן, כשהפתיע ועלה לשידור חי כשבתו הקטנה על זרועותיו.
