יוצא "המירוץ למיליון" יפתח רמון (33) והדוגמנית מאי תגר (27) הפתיעו את כולנו השבוע, כשהחליטו להפריד כוחות אחרי שנתיים של זוגיות פוטוגנית ויציבה במיוחד. היום (שלישי), תגר הגיעה לאירוע מתוקשר ראשון אחרי הפרידה, וחשפה מה באמת קרה שם.
תגר הגיעה היום אל השקת מותג המשקפיים KONTENTO בעיצובו של מעצב האופנה דרור קונטנטו, מהלך שגרר לא מעט הרמת גבות מצד כאלו שתהו על ההתייצבות המהירה לריאיון אחרי הפרידה שעברה. הדוגמנית לא מתרגשת מהביקורות ומודה: " לא כל כך אכפת לי, שיגידו מה שבא להם".
במהלך הריאיון, היא שיתפה כי הפרידה התרחשה כבר לפני קרוב לשבועיים, הודתה כי היא מבינה למה מדובר היה בהפתעה וגילתה - האם יש סיכוי לקאמבק?
צפו בריאיון בראש הכתבה.
את מחוייכת ונראית לי סבבה.
כן, אבל ככה זה בכל דבר קשה שעוברים. אתה לא כל היום יושב בבית ובוכה, זה כזה גלים. ואני גם שמחה, וגם עצובה, וגם מתמודדת, וגם מעכלת.
אותנו זו הפתיע. זה תפס אותנו המומים כי חשבנו שזה ייגמר בשבירת כוס. גם אותך זו הפתיע?
לא. אני יכולה להבין למה מבחוץ זה מפתיע. אבל אצלנו זה קרה עוד קצת לפני, וזה נשאר אצלנו. אנשים לא באמת יודעים מה קורה בתוך מערכות יחסים. ובאמת הייתה כוונה לקשר ארוך ומדהים, ולא סתם היינו ביחד ועברנו לגור ביחד, אבל לפעמים מבינים שזה פשוט פחות מתאים.
מתי זה קרה? שידרתם עסקים כרגיל, העליתם סטוריז וקמפיין ביחד.
זה קרה לפני כמה זמן, לפני יותר משבוע שבועיים, אבל הצלחנו לשמור את זה לעצמנו, כדי לעבור את זה ולהקל את זה, בשביל שנהיה מוכנים להתמודד עם זה כמו שצריך עכשיו.
כשזה פורסם, איך זה הרגיש?
זה תמיד קשה, כל השלבים האלה שעוברים בפרדות, ובמיוחד כשהן מתוקשרות, אז יש עוד כמה שלבים שצריך לעבור, אז כמובן שזה קשה וזה כואב. אבל לפחות גם זה מאחורינו, זו פעם ראשונה שאני עוברת את הדבר הזה, פרדה שהיא מתוקשרת, אבל נראה לי שאני מצליחה להתמודד עם זה סבבה.
אתם גרים ביחד, מה עושים עם זה? מי עוזב, מי נשאר?
אנחנו עדיין לא יודעים, לא הגענו עדיין להחלטות לגבי הכל, אבל אנחנו נגיע לדבר הנכון ביותר לכל אחד.
אתם מדברים ביניכם?
אנחנו בסדר גמור, היינו ביחד שנתיים, אנחנו נהיה בסדר, נדבר ונהיה חברים.
את שומרת קשר עם אקסים?
לא באמת לשמור על קשר, אבל תמיד יהיה לי נחמד לראות אותו, הוא לא זר לחלוטין.
יש סיכוי לקאמבק? זה משהו שנבנה, או שזה ריב מטופש שהתגלגל?
לא, אין אצלנו דרמות, בקשר שלנו לא היו את הדרמות האלה. הגענו באמת להחלטה עמוקה, לא סתם הגענו למקום הזה.
הורמו גבות על כך שאחרי פרידה את מגיעה לאירוע ומדברת על זה וגם עושה מזה כסף. מה את חושבת על זה?
בגדול זה צריך לקרות מתישהו, עכשיו או מאוחר יותר, אני מעדיפה לעשות את זה כמה שיותר מהר, ומה שיגידו על זה, האמת, לא כל כך אכפת לי, שיגידו מה שבא להם.
למנהל הבנק שלך יותר חשוב.
בדיוק, וגם אין בזה כלום, אנחנו הכי מכבדים אחד את השניה.
שאלת אותו?
כן, זה מדובר, כולם יודעים, זה לא הפתעה לאף אחד.
ואם הוא היה אומר לך שזה פחות מתאים?
אז הייתי מכבדת את זה.
ומה עכשיו? את כבר פנויה להצעות?
לא, לא, אני צריכה את הזמן שלי להיות עם עצמי, להשקיע בעצמי.
