וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי גולדשטיין תוקף את יוסי כהן: "אנשי צבא עם אסלות מזהב"

28.10.2024 / 14:37

שי גולדשטיין תוקף את ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, לאחר שרכש דירה בפרויקט יוקרה בשדה דב, במחיר של כ-14 מיליון שקל: "חונטה של מיליונרים עטויי מדליות ודרגות משתלטת על המדינה", "מאיפה לאיש כוחות הביטחון מכל סוג וכל דרגה יש כל כך הרבה כסף?"

יוסי כהן, שי גולדשטיין. ראובן קסטרו, אינסטגרם, צילום מסך
יוסי כהן, שי גולדשטיין/צילום מסך, ראובן קסטרו, אינסטגרם

מוקדם יותר היום פורסם כי יוסי כהן, ראש המוסד לשעבר וכיום נציג קרן ההשקעות סופטבנק בישראל, רכש דירה בפרויקט יוקרה בשכונת שדה דב המבוקשת בתל אביב. הדירה, בשטח של 134 מ"ר ובנוסף 14 מ"ר מרפסת הפונה לים, נרכשה במחיר של כ-14 מיליון שקל,

בין שכניו של כהן בפרויקט, ניתן למצוא את איש העסקים אייל ולדמן, שרכש מספר דירות בקומה אחת בסכום של 50 מיליון שקל והזמרת נועה קירל, שרכשה דירה תמורת כ-10 מיליון שקל.

שי גולדשטיין, מגיש בערוץ עכשיו 14, פחות התרגש עבור עבור כהן, וצייץ בחשבון ה - X (טוויטר לשעבר שלו) טענות קשות. "ככה חיים למעלה, באליטה, בחונטה של אנשי ביטחון עשירים כקורח בזמן שמילואימניקים נלחמים על עסקים שמתמוטטים בזמן שהם נלחמים", כתב.

שי גולדשטיין תוקף את יוסי כהן על הדירה שרכש במיליונים. טוויטר X, צילום מסך
שי גולדשטיין תוקף את יוסי כהן על הדירה שרכש במיליונים/צילום מסך, טוויטר X

"גולדשטיין הוסיף וכתב: "זה סימן לקריסה מוסרית של חברה דמוקרטית שנמצאת בדרך לטוטאליטריות צבאית. חונטה של מיליונרים עטויי מדליות ודרגות משתלטת על המדינה בחסות הקפלניסטים והתקשורת האדיוטים השימושיים שרוצים להיות קרובים לצלחת. אם לא נעצור את זה, ישראל תתגלגל בבטחה לימים שמזכירים את ארגנטינה של שנות השבעים. שלטון של אנשי צבא עשירים שגרים בבתי פאר עם אסלות מזהב ועם שנלחם ונאנק מתחת לאצולה ביטחונית דיקטטורית. ומאיפה לאיש כוחות הביטחון מכל סוג וכל דרגה יש כל כך הרבה כסף? גם זאת שאלה שצריכה להישאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully