וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא "האח הגדול" כתב על פשעי מלחמה בעזה וחטף: "המיץ של הזבל"

28.10.2024 / 9:40

ניר אבישי כהן, יוצא "האח הגדול" והדובר לשעבר של ארגון "שוברים שתיקה", כתב אתמול, ביום הזיכרון הלאומי לטבח 7 באוקטובר, כי חיילי צה"ל מבצעים פשעי מלחמה בעזה - וחטף מהקולגה לריאליטי: "המיץ של הזבל', בן אדם מסכן"

ניר אבישי כהן. X, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ניר אבישי כהן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, X

ניר אבישי כהן, יוצא "האח הגדול" והדובר לשעבר של ארגון "שוברים שתיקה", שכיהן במהלך שירותו הצבאי כקצין לוחם בחטיבת גולני והתפקד לשירות מילואים עם תחילתה של המלחמה, צייץ אמש (ראשון), ביום הזכרון לטבח 7 באוקטובר, בחשבון ה - X (טוויטר לשעבר) שלו כי "שורפים בתים בעזה בשביל האווירה, מחפשים נקמה כולל נשים וילדים - צה"ל 2024. חובה לדבר על פשעי המלחמה שצה"ל ביצע ועדיין מבצע בעזה. אסור לנו להתעלם".

דבריו של אבישי כהן והתזמון בו בחר לכתוב אותם עוררו סערה ברשת ובביצה המקומית. שניר בורגיל, שהשתתף גם הוא בריאליטי "האח הגדול", הגיב: "ככה חברים נראה הפרצוף האמיתי של המיץ של הזבל שקיים אצלנו במדינה, הרמה הנמוכה ביותר של האנושות. הפשע היחידי שקיים פה זה שעוד נותנים לך ללבוש מדי צה"ל ולא מעיפים אותך על טיל מהמדינה שלנו! מאחל לך בריאות הנפש וכמה שיותר מהר! בן אדם מסכן".

בורגיל הוסיף וכתב: "אין בושה כמוך לעם שלנו! אפס היית ואפס תישאר כל החיים שלך, להאשים את צה"ל בפשעי מלחמה? אחרי שרצחו לנו במדינה שלנו כל כך הרבה חפים מפשע! אנחנו לא צריכים שאויבים יקומו עלינו מתוכנו, הכוח שלנו זו האחדות שלנו".

שניר בורגיל תוקף את ניר אבישי כהן. אינסטגרם, צילום מסך
שניר בורגיל תוקף את ניר אבישי כהן/צילום מסך, אינסטגרם
יואב אליאסי ("הצל") תוקף את ניר אבישי כהן. אינסטגרם, צילום מסך
יואב אליאסי ("הצל") תוקף את ניר אבישי כהן/צילום מסך, אינסטגרם

הראפר יואב אליאסי (הצל) כתב: "הרמטכ"ל הוריד פאץ של משיח מלוחם. דובר צה"ל מיהר לגנות את ערוץ 14 וביקש התנצלות. אבל לא הרמטכ"ל ולא דובר צה"ל אומרים מילה אחת שקצין במיל מעליל עלילות דם, קורא לצה"ל רוצחי ילדים ופושעי מלחמה. מבחינתם זה בסדר".

אבישי כהן, שנחשף לתגובות הקשות כלפיו, כתב: "אני אמשיך להביע את דעותיי. שיהיה ברור, על אף ההסתה הפרועה - אף סמרטוט או צל של סמרטוט לא ירתיעו אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully