וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן הראל בווידויי חשוף: "בחרנו לא לוותר"

27.10.2024 / 19:55

מגישת תוכנית הבוקר שיתפה את עוקביה בדרך המבודדת בה בחרה להתמודד עם הקשיים שלה ובמסקנות שהגיעה אליהן בעקבות התהליך: "כאב ובלבול"

עדן הראל. ערוץ 14, צילום מסך
עדן הראל/צילום מסך, ערוץ 14

הקושי שמגיע עם כל הימים בהם אנחנו מציינים שנה למלחמה פגש גם את מגישת הטלוויזיה, עדן הראל מנשה. בעקבות כל החדשות הקשות שהציפו את היום הזה (ראשון), שיתפה הראל את דרך ההתמודדות שלה עם הכאב.

"עוד שבוע נפתח, ושנה חלפה מאז אותו 7 באוקטובר", פתחה את הפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, "שנה שהייתה נראית כמו נצח אחד ארוך, מלאת כאב ובלבול. אבל בתוך כל החשכה, גילינו בעצמנו אור פנימי שלא הכרנו. כל יום, כל רגע מול אתגרים עצומים - בחרנו לא לוותר".

"לפעמים נדמה שהמלחמה היא רק בחוץ, אבל המלחמה האמיתית היא בתוך הלב. מול הפחדים, מול הכאב, מול הרצון להתאייש. כל אחת מאיתנו לוחם. גם אם אין לנו מדים, גם אם אין לנו נשק ביד, יש לנו לב פועם ועוצמה שלא תתואר".

הפוסט של עדן הראל מנשה. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של עדן הראל מנשה/צילום מסך, אינסטגרם

"השבוע הזה אני מזמינה את כולנו להרים את הראש ולזכור: כל נשימה היא ניצחון, כל רגע של תקווה הוא מלחמה של אהבה מול השנאה. נמשיך לעמוד זה לצד זה, נמשיך להאיר אחד לשני גם כשקשה, ונבנה כאן יחד את התקווה לעתיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
הסטורי של עדן הראל מנשה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של עדן הראל מנשה/צילום מסך, אינסטגרם

כששיתפה את הפוסט שהעלתה גם לסטורי, הוסיפה: "מחשבות לשבוע החדש. שנה של מלחמה. אחרי השידור, והפיגוע הנוראי בגלילות שידווחנו, הייתי חייבת זמן להשקטה של הנפש. היער הוא המקום שלי. היכנסו לפוסט, ספרו לי איך אתם מרגישים".

  • עוד באותו נושא:
  • עדן הראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully