וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבת חרדית והבנים במיאמי": שרה נתניהו פרסמה פוסט - וחטפה

27.10.2024 / 16:46

שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, פרסמה פוסט לרגל יום הזיכרון הלאומי ל - 7 באוקטובר, וחטפה אש מהגולשים: "למה לא הלכתם לבארי, לכפר עזה? חשבתם אולי לבקש סליחה?"

שרה נתיהו. אינסטגרם, צילום מסך
שרה נתיהו/צילום מסך, אינסטגרם

אשת ראש הממשלה שרה נתניהו פרסמה לפני זמן קצר פוסט, לרגל יום הזיכרון הלאומי לטבח 7 באוקטובר. "היום אני עומדת בדממה ובכאב עמוק לזכר הנופלים וקורבנות 7 באוקטובר", כתבה. "היום שבו עולמנו השתנה ברגע, רגע שלא נוכל לשכוח לעולם".

נתניהו הוסיפה וכתבה: "אני גאה בבעלי, ראש הממשלה, שעומד בלחצים כבירים ונלחם בעוז ובמסירות למען הניצחון המוחלט - הניצחון שהוא צוואת בנינו ובנותינו. ברגעים שבהם הנפש כואבת והמבחנים עצומים, הוא נושא את משא העם כולו, מתייצב בחזית ומחזק את כולנו באמונה בצדקת הדרך".

שרה נתניהו בפוסט לרגל יום הזיכרון הלאומי לטבח 7 באוקטובר. אינסטגרם, צילום מסך
שרה נתניהו בפוסט לרגל יום הזיכרון הלאומי לטבח 7 באוקטובר/צילום מסך, אינסטגרם
שרה נתניהו מותקפת ברשת. אינסטגרם, צילום מסך
שרה נתניהו מותקפת ברשת/צילום מסך, אינסטגרם

לפוסט התווספו במהרה תגובות רבות של גולשים. לצד אוהדי נתניהו ומשפחתו, הותקפה אשת ראש הממשלה במילים ובהאשמות קשות. בין היתר נכתב: "אם היית מדברת עם בעלך, כבר הייתם מחזירים את החטופים. אבל החזרתם לא תועיל לכם בכלום", "תיקון: את מתכוונת 'צוואתם של בניכם ובנותיכם... להזכירך, הבת החורגת שלך חרדית והבנים שלך במיאמי", "את ובעלך אשמים בכל מה שקורה לחטופים! פשוט תשתקי והכל יהיה בסדר", "למה לא הלכתם לבארי, לכפר עזה? בושה", ו"חשבתם אולי לבקש סליחה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully