וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עינב בובליל מותקפת: "חוסר צניעות. תכבדי את בעלך"

עודכן לאחרונה: 27.10.2024 / 20:02

המשפיענית שיתפה פעם אחר פעם בשמירת המסורת שהיא מקיימת, אך נראה שיש כמה עוקבות שזה עדיין לא הספיק להן והחליטו לתקוף אותה - היא כמובן לא נשארה חייבת. וואלה סלבס בד"ץ

עינב בובליל. מערכת וואלה, מערכת וואלה
עינב בובליל/מערכת וואלה, מערכת וואלה

אחד הדברים שחוזרים ברחבי הסטורי והאינסטגרם של המשפיענית עינב בובליל הוא האמונה שלה ביהדות. רק לאחרונה, לדוגמה, ביקרו בעלה והילדים שלהם באומן לכבוד ראש השנה. למרות זאת, נראה שיש מי שהחליטו להפוך את עצמן למשגיחות כשרות וגם להגיד לה את זה.

בסטוריז שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה,נתנה לעוקבות שלה לשאול אותה שאלות, אך אותן עוקבות חצופות ניצלו את הבמה כדי לדבר אליה בצורה נמוכה: "איך הולך החוסר צניעות ואהבת השם יחד? לא ברור", כתבה אחת.

בתגובה, אמרה לה בובליל: "שלא יהיה לך ברור מאמי, זה שלי ולא שלך. את אדם מסכן וכל הקללות שקיללת בתיבה לא אאחל לך שיבוא עלייך, רק שהשם יחזיר אותך בתשובה אמיתית. הקללות והדיבור שלך פי מיליון יותר גרועות מלבוש לא צנוע! מסכנה שלי שבדי ירחם עלייך אמן, את תראי את מה שרשמתי לך ואז תחסמי, כי לא מגיע לאנשים כמוך לעקוב אחריי".

אך זאת לא הייתה העוקבת היחידה שהחליטה לבקר את המשפיענית בנושא.

הסטורי של עינב בובליל. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של עינב בובליל/צילום מסך, אינסטגרם

"בעלך אדם דתי, את לא מכבדת אותו בלבוש שלך", כתבה גולשת נוספת וגם לה השיבה בובליל בתקיפות: "זו מישהי אחרת, השנייה שקיללה מחקה הכל כדי שאני לא אוכל לחסום אותה, רק מראה כמה חשוב לה לעקוב אחריי, אבל אני אתפוס אותה אל תדאגו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הסטורי של עינב בובליל. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של עינב בובליל/צילום מסך, אינסטגרם

"ולך, אני רק מאחלת שתכבדי את בעלך והילדות שלך יכבדו את הבעל שלהן רק חצי ממה שאני מכבדת את בעלי, מהכבוד וההערכה, וההערצה שלי אליו, ולכבוד שאני עושה למשפחה שלו. אני מתנהגת לבעלי כמו מלך והוא בניגוד אלייך מקבל אוהב ומכיל אותי בדיוק כפי שאני", חתמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully