וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונית הביביסטית על הטייסים: "זורקים טיל וחוזרים לארוחת ערב"

27.10.2024 / 14:00

רונית הביביסטית הגיבה לאיור של עמוס בידרמן ולדברים של אילן לוקאץ', תוך שתקפה את טייסי חיל האוויר: "חיל האוויר לא מנצח מלחמות, רק תמרון קרקעי על ידי גיבורים. הם לא זורקים טיל וחוזרים לארוחת ערב, הם ישנים בשטח ואוכלים טונה מקופסא. וגם נהרגים ונפצעים"

האח הגדול רונית הביביסטית. רשת 13, צילום מסך
רונית "הביביסטית" לוי בבית האח הגדול/צילום מסך, רשת 13

על התקיפה המוצלחת של טייסי חיל האוויר באיראן ושובם ארצה בשלום, נכתב רבות ברשת. איור של האמן והקריקטוריסט עמוס בידרמן ובו נראים מטוסים של חיל האוויר כשהם שבים מהתקיפה באיראן עם הכיתוב "אספסוף קפלניסטי חוזר מאיראן", הפך לוויראלי במיוחד. כתב חברת החדשות של קשת 12 אילן לוקאץ' צייץ: "מי שלא דיבר בחמישי כי אין לו כאבי בטן על 13 חיילים ו - 2 אזרחים שנהרגו ביום אחד, שיסתום את הפה בשבת כשכוח קפלן שב מהפצצה באיראן". בעקבות הדברים, רונית "הביביסטית" לוי צייצה אמש את דעתה על הטייסים המשרתים.

"הסבר ללוקאצ'ים והבידרמנים", פנתה הביביסטית ללוקאץ' ולבידרמן. "חיל האוויר לא מנצח מלחמות. זה יתרון, זה חשוב, זה עוזר מאוד, אבל לא מנצח מלחמות. רק תמרון קרקעי על ידי גיבורים שעוברים בית בית, שוחה שוחה, פיר פיר. הם לא זורקים טיל וחוזרים לארוחת ערב, הם ישנים בשטח ואוכלים טונה מקופסא. וגם נהרגים ונפצעים. תנוחו".

רונית הביביסטית בציוץ על טייסי חיל האוויר. טוויטר X, צילום מסך
רונית הביביסטית בציוץ על טייסי חיל האוויר/צילום מסך, טוויטר X

התגובות הזועמות לא איחרו לבוא: "היה לך הרבה מגעילים, זה השיא", "את יודעת שגם 'קפלניסטים' הם חלק מהגיבורים האלו?", "חיל האוויר צריך לגייס אותך ושכמותך ולהטיל אתכם כפצצות", "תחשבי כמה לוחמים היו נהרגים בלי חיל האוויר", "ממליץ לך להציג מועמדות כפרשנית לענייני צבא בערוץ 14. פילוג ורעל מתאים לך ככפפה ליד", "ביביזם היא מחלת נפש קשה וקורבנותיה רבים", "מי את בכלל שתתני עצות בנושא ביטחון?" ו"המרחק בין ישראל לטהרן 1600 ק"מ, את רוצה לשלוח לשם חיילים, גולם?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully