וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי גולדשטיין תוקף את דני קושמרו: "זה לא תקין ולא חוקי"

27.10.2024 / 10:23

שי גולדשטיין תוקף את דני קושמרו שהפיל בניין בלבנון במסגרת צילומים לכתבה של מהדורת החדשות: "עיתונאי לא אמור לקחת חלק פעיל בלחימה. מי שמאשר לאזרח להפעיל מטעני נפץ בזמן לחימה אמור לעמוד לדין צבאי"

שי גולדשטיין, דני קושמרו. אינסטגרם, קשת 12, צילום מסך
שי גולדשטיין, דני קושמרו/צילום מסך, אינסטגרם, קשת 12

במסגרת מהדורת החדשות של קשת 12, התלווה המגיש דני קושמרו לחיילי צה"ל, העוסקים בפעילות מבצעית בלבנון. לקראת סוף הביקור, כשהוא נמצא לצדו של מ"פ בגדוד 13, "זכה" קושמרו להוריד בעצמו בניין שהיווה איום על ישראל.

"יש לנו פה מבנה, האפור הזה, הוא בקשית ישירה לדובב ולמירון, מפה יורים, מהמקום הזה. תלחץ על זה, ויותר לא יירו משם", אמר המ"פ לקושמרו. הספירה לאחור החלה, וברגע הנכון המגיש הבכיר לחץ והוריד את הבניין. "בית עם מחסן תחמושת, עם תצפית על ישראל עלה לאוויר, פחות איום אחד על מדינת ישראל", סיכם קושמרו.

שי גולדשטיין נגד דני קושמרו. טוויטר X, צילום מסך
שי גולדשטיין נגד דני קושמרו/צילום מסך, טוויטר X

שי גולדשטיין, המגיש את התוכנית 'פתחי את שי' בערוץ עכשיו 14, פחות התרגש מהמעשה. "רמטכ"ל שנעלב מסרטון בערוץ אחד מאשר לעיתונאי של ערוץ אחר - לא חייל, לא במילואים, לא בשרות בשום צורה - להפעיל מטען נפץ רב עוצמה ולהוריד בניין שלם. מטורף", כתב גולדשטיין והוסיף: "עיתונאי לא אמור לקחת חלק פעיל בלחימה. עיתונאי הוא אזרח. זה לא תקין ולא חוקי. מי שמאשר לאזרח להפעיל מטעני נפץ בזמן לחימה אמור לעמוד לדין צבאי. הטשטשו הגבולות לגמרי. חייבים להחזיר את הסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully