וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה סער על הוויכוחים מול אביה, שר בממשלה: "לא לטרוח בכלל"

עודכן לאחרונה: 27.10.2024 / 10:12

כוכבת "המפקדת" ידועה ככזו שהתנגדה לא פעם לממשלה שבה חבר אבא שלה, גדעון סער, ולכן זה טבעי שנשאלה כיצד במשפחתה מתנהלים ויכוחים פוליטיים: "צריך לבקש להקשיב עד הסוף גם כשאת מדברת"

אלונה סער בפרמיירת העונה השלישית של "המפקדת". אור גפן,
אלונה סער בפרמיירת העונה השלישית של "המפקדת"/אור גפן

אלונה סער כבר הוכיחה מזמן שהיא שחקנית רצינית ואיכותית, וממש לא רק בתו של השר גדעון סער, כשאין ספק שתפקידה כנועה ב"המפקדת" הוא אחד האייקוניים ביותר של הטלוויזיה הישראלית בשנים האחרונות.

כמו מפורסמים רבים אחרים, גם היא פתחה אפשרות לקבל שאלות מגולשים בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 50 אלף עוקבים - ובאופן טבעי, היא נשאלה כיצד היא מתנהלת מול אביה, שחזר לאחרונה להיות חבר בקואליציה שלה היא מתנגדת בתוקף, בזמן שהם משוחחים ע נושאים אקטואליים.

"איך מתמודדים עם ויכוחים פוליטיים עם משפחה/חברים?", נשאלה אתמול (שבת) סער בת ה-27. על כך, היא השיבה, גם אם לא ציינה במפורש למי בדיוק היא מתכוונת: "ויכוח פוליטי אין טעם לנהל כל כך, אבל דיון או שיח אני בעד, ואז הכללים הם פשוטים - עם ריספקט, להקשיב באמת על אמת לצד השני ומבקשים מהם להקשיב עד הסוף גם כשאת מדברת, וכמובן עם הבנה שנאהב גם אם לא נסכים על הכל".

סטורי של אלונה סער. צילום מסך מתוך אינסטגרם - alonasaar, צילום מסך
הסטורי של סער/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - alonasaar

השחקנית הצעירה לא עצרה פה, והמשיכה: "אם אין את זה, אז לא לטרוח בכלל לנהל שיח על תחומים כאלה, אם לא רוצים לחרב את היחסים".

וואלה סלבס הייתה רוצה להיות זבוב על הקיר באחת מהארוחות המשפחתיות של משפחת סער. אם מישהו יודע איך לגרום לזה לקרות, צרו איתה קשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully