וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית חושפת: "עברתי הפלה"

עודכן לאחרונה: 25.10.2024 / 12:30

השחקנית וכוכבת "שבאבניקים", שלי בן יוסף, חשפה לראשונה את ההפלה שעברה ושיתפה: "בגלל הסטטיסטיקה החלטנו לעשות בדיקה פולשנית"

שלי בן יוסף ובעלה דור נצר. אינסטגרם shelybenjoseph, צילום מסך
שלי בן יוסף ובעלה דור נצר/צילום מסך, אינסטגרם shelybenjoseph

אחרי שעברה בעקבות בעלה, דור נצר, לאירלנד - השחקנית וכוכבת "שבאבניקים" שלי בן יוסף העלתה במהלך השבוע האחרון רצף סטוריז לחשבון האינסטגרם שלה על הקושי שחוותה בניסיון להביא עם אהובה ילדים לעולם.

"נתחיל מהסוף", פתחה בן יוסף את הסטורי הראשון שהעלתה בנושא במהלך השבוע האחרון (ג') והמשיכה: "עברתי הפלה. דור ואני בטוב. אפילו מרגישים שהתחזקנו מהחוויה הקשה הזאת. אני מרגישה שהאנרגיות שידרשו ממני לשדר עסקים כרגיל פשוט ירוקנו אותי, ומשהו בעיבוד של החוויה גם פה, דווקא ימלא אותי".

השחקנית הוסיפה ושיתפה על הבדיקות שנאלצה לעבור יחד עם בן זוגה עוד לפני ההריון - וגם במהלכו: "לפני כמה חודשים החלטנו שאנחנו רוצים להיכנס להיריון, וזה קרה הרבה יותר מהר ממה שחשבנו. בהמשך גילינו שיש לנו בת".

הסטורי של שלי בן יוסף. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של שלי בן יוסף/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של שלי בן יוסף. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של שלי בן יוסף/צילום מסך, אינסטגרם

"לפני שנכנסנו להיריון עשינו בדיקות גנטיות וגילינו ששנינו נשאים של אותו גן פגום. בלי להיכנס יותר מדי פרטים, בגדול אומר שיש לנו סיכוי של 1 ל-4 ללדת ילד עם מום, מחלה, או מגבלה. בגלל הסטטיסטיקה החלטנו לעשות בדיקה פולשנית שנקראת סיסי שיליה", חשפה.

"ואז הגיע הטלפון בשבוע 16, הילדה אכן ירשה את המוטציות משנינו. היא לא בריאה, זה וודאי. היינו מרוסקים, שבורי לב, וכמעט שלא יצאנו מהבית. לא יודעת איך היינו שורדים בלי משפחה וחברים. במקביל לכאב אנחנו גם צריכים לקבל את ההחלטה אולי הכי קשה שקיבלנו בחיינו: האם להמשיך את ההיריון".

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
שלי בן יוסף ובעלה דור נצר. אינסטגרם shelybenjoseph, צילום מסך
שלי בן יוסף ובעלה דור נצר/צילום מסך, אינסטגרם shelybenjoseph

החלטה שנצטרך לחיות איתה כל החיים, ויש לחץ של זמן. בסופו של דבר הקשבנו ללב שלנו והחלטנו להפסיק את ההיריון", חלקה בהחלטה לטוס לבוסטון מאירלנד, שם היא כאמור מתגוררת, כדי לעבור את ההפלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully