וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הריאליטי שירדה מהארץ: "זה הפספוס הכי כואב"

עודכן לאחרונה: 23.10.2024 / 9:08

כוכבת העונה הראשונה של הריאליטי "חתונה ממבט ראשון", אחווה סיטבון, עזבה את ישראל לפני כמה שנים. בווידויי כנה היא חשפה את החלק הקשה במרחק מהבית

את כוכבת הריאיליטי אחווה סיטבון הכרנו בעונה הראשונה של תוכנית הריאליטי המצליחה "חתונה ממבט ראשון". מאז עברו לא מעט מים בנהר והחל משנת 2018 סיטבון ירדה מהארץ בעקבות בן זוגה, איתו היא חיה בברצלונה שבספרד.

בסטורי שהעלתה לחשבון האינטסגרם שלה, שיתפה כוכבת הריאליטי בקשיים שיש בלגור רחוק מהבית ומהמשפחה: "אחד הדברים הכי קשים ברילוקיישן הוא שהילד שלי לא גדל עם הדודים ובני הדודים שלו, הם לא זוכים להתראות הרבה. כמובן שהיום זה יותר קל, עם שיחות הוידאו, ועדיין - זה הפספוס הכי כואב", כתבה על תמונה של בנה הבכור דניאל עם דודתו, רעות.

את יונתן רונן, שבעקבותיו העתיקה סיטבון את חייה לברצלונה, ראתה יוצאת הריאליטי לראשונה כשהוא השתתף בתוכנית אחרת למציאת אהבה בשם "כמה רחוק", פורמט בו בודקים כמה רחוק אנשים יהיו מוכנים ללכת (או לטוס) בשביל אהבה.

הסטורי של אחווה סיטבון. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אחווה סיטבון/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי צפייה בו, החליטה לשלוח לרונן הודעה ואת ההמשך אנחנו כבר יודעים - היא כאמור עברה לספרד יחד איתו ועם בתו הבכורה, שהביא לעולם עם אלמנתו. לאחר מכן, שני יוצאי הריאליטי הביאו לעולם את בנם המשותף הראשון, דניאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully