וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אדם חוגג 31 ולבת זוגו יעל שלביה היה משהו ממש מרגש לומר

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 14:45

הזמר האהוב, עומר אדם, חוגג 31 שנים. לכבוד היום המרגש, בת הזוג שלו, הדוגמנית יעל שלביה, דאגה לכתוב לו ברכה ממיסה במיוחד. וואלה סלבס מחכה לטבעת

כבר שנתיים וחצי שהפאוור קאפל הכי שווה בתעשייה, הזמר עומר אדם והדוגמנית יעל שלביה, מנהלים זוגיות רומנטית ואהובה במיוחד, אבל אפילו זה לא הכין אותנו לברכה ששלביה כתבה לבן זוגה - תכינו ממחטות.

"אהבת חיי עומר שלי, מזל מאזניים שלי, היום אתה חוגג יום הולדת 31 ואין מילים שיוכלו לתאר את האדם שאתה, האור שאתה", פתחה הדוגמנית את הפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלה היום (ג'), "מהרגע שנכנסת לחיי, החזקת לי את היד ולא שחררת. הפכנו את החיים שלנו למסע משותף של צחוק אהבה וחברות אמת".

"בטוב וברע, לימדת אותי אהבה מה היא, על נתינה צניעות ושמחה, ומצאתי את מה שיחלתי לו - זיווג משורש הנשמה. אני מאחלת לך תמיד את הכי טוב שבעולם, שמחה, הגשמה עצמית והכי חשוב, שרק תהיה לי בריא. יום הולדת שמח אהבה שלי", חתמה את המילים היפות.

הסרטון של יעל שלביה ועומר אדם/אינסטגרם yaelshelbia

בתגובה לפוסט שהעלתה, הגיב לה הזמר ודאג להזכיר לה גם את רגשותיו: "אהבה שלי בלב", כתב ולא שכח להוסיף גם לב אדום, אם למישהו זה לא היה ברור מספיק. השאלה האמיתית היא, מתי נזכה כבר לראות השניים האלה מאורסים?

וואלה סלבס מבטיחה להמשיך לעקוב באובססיביות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully