וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו מותקף בעקבות הברכה לאביו: "עדיף להיות יתום"

22.10.2024 / 11:42

יאיר נתניהו בירך אמש (שני) את אביו, ראש הממשלה בנימין נתניהו, לרגל יום הולדתו ה - 75. למרות שהגביל את התגובות בפוסט שפרסם באינסטגרם, הוא מותקף בשעות האחרונות בשאר הרשתות החברתיות: "עם כזה אבא עדיף להיות יתום"

יאיר נתניהו, ראש הממשלה בנימין נתניהו. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
יאיר נתניהו, ראש הממשלה בנימין נתניהו/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

יאיר נתניהו (33) בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שמתגורר במיאמי מאז אפריל 2023, ברך אמש את אביו לרגל יום הולדתו ה-75, תוך שקרא לו "הצ'רצ'יל של ימינו". יאיר חזר על דברי אימו שרה נתניהו, וטען כי ניסיון פגיעת הכטב"ם בבית המשפחה שבקיסריה היה בעקבות גדולתו המדינית של נתניהו והוסיף כי "למרות זאת אתה לא נרתע ולא מוותר. הקרבת את חייך למען שירות העם והמדינה שלנו. עברת דברים קשים מאוד בחייך, ובכל זאת לא וויתרת ואתה עומד איתן ונלחם למען המדינה שלנו. אתה תזכר לעד בתור אחד מגדולי המנהיגים של העם היהודי בהיסטוריה!".

בנו של ראש הממשלה סיכם את הברכה במילים "אתה מוצא את הזמן להיות אבא דואג ואוהב. תודה על כל מה שעשית למעני ולמען אבנר, מהיום שנולדנו ועד היום. מאחל לך ולכולנו ניצחון מוחלט על אויבנו, חזרת החטופים, שקט, שלום, רוגע ושגשוג למדינתנו היחידה! אוהב אותך וגאה בך עד אין קץ".

למרות שהגביל את התגובות על הפוסט באינסטגרם, סופג נתניהו הצעיר ביקורת ומילים קשות ברשתות החברתיות, מגולשים שפחות התרגשו ו\או התרשמו מהדברים שכתב. בציוץ שפורסם בטוויטר פורסמה כתבה על נועה רוט, בתו הבכורה של נתניהו מנישואיו הראשונים, בה נכתב על יחסו כלפיה וכלפי נכדיו. "נראה לי שעם כזה אבא 'דואג ואוהב' עדיף להיות יתום", נכתב בטקסט שהופנה לנתניהו.

יאיר נתניהו מותקף ברשת. טוויטר X, צילום מסך
יאיר נתניהו מותקף ברשת/צילום מסך, טוויטר X
יאיר נתניהו מותקף ברשת. טוויטר X, צילום מסך
יאיר נתניהו מותקף ברשת/צילום מסך, טוויטר X

עוד נכתב: "שגעון גדלות כמו הוריו. פרזיט מצוי", "ממש משפחה שחיה בסרט. משפחת אדמס", "גם בתור בדיחה היא גרועה. צ'רצ'יל מנהיג, בן גביר שפוט של בן גביר", "האיש שטען שרק הוא יכול לזהות כל סכנה, כבר לא יכול להתחבא... הוא הסכנה", "אביך ייזכר כאחד המנהיגים השנואים, הכושלים, המתועבים, המושחתים והמפלגים. כמנהיג נרקסיסט שהפקיר את עמו והחריב את המדינה" ו"במשמרת של אביך התבצע האסון הכי גדול לעם היהודי מאז השואה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully