וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן גולן חושפת מערכת יחסים אלימה: "אמר שאני אפס ומשך אותי"

22.10.2024 / 9:05

עדן גולן חופשת שעברה מערכת יחסים אלימה עם בן זוג לשעבר: "הוא אמר לי שאני אפס ושאני לא אהיה שום דבר, שאני לא שווה שום דבר בעולם הזה. התחילו גם רמזים לאלימות פיזית"

עדן גולן אחרי ביצוע הגמר, אירוויזיון 2024. כאן, צילום מסך
עדן גולן אחרי ביצוע הגמר, אירוויזיון 2024/צילום מסך, כאן

הזמרת עדן גולן (20), נציגת ישראל לאירוויזיון בשנה החולפת, חשפה במהלך ראיון לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" כי חוותה מערכת יחסים אלימה.

"עברתי מערכת יחסים לא כזאת בריאה וטובה", שיתפה. "זה התחיל יפה, ורוד ולאבי דאבי, ועבר למשהו לא כזה יפה, להתעללות וורבלית. התחילו גם רמזים לאלימות פיזית, וברגע הזה קמתי והלכתי. אני זוכרת את הנקודה שבה אמרתי 'זהו' - הוא התחיל לתפוס אותי ביד, ממש למשוך, וזה הרגע שבו הבנתי שאם אני לא עוזבת עכשיו זה יהפוך ל... לא יודעת מה. לא רציתי אפילו לדמיין".

על הסימנים שקדמו לכך ועל ההתעללות המילולית שעברה, סיפרה: "הוא אמר לי שאני אפס ושאני לא אהיה שום דבר, שאני לא שווה שום דבר בעולם הזה ושאני לא אצליח בחיים האלה. יש לי מזל שיש לי אמא מדהימה שאני משתפת אותה בהכל, שידעה ודיברה איתי והייתה שם בשבילי".

גולן הוסיפה והעבירה מסר לנשים שנמצאות בסיטואציה דומה: "אל תשתקו ואל תחזיקו את זה בפנים. תדברו, זה לא בושות, זה רק יעשה לכן טוב. אין על מה להתבייש, תמיד יש אנשים שיעזרו לכן".

  • עוד באותו נושא:
  • עדן גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully