וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקופה של ניסים: נטע ברזילי עברה מבחן חשוב בדרך לעצמאות

21.10.2024 / 11:26

אחרי שנה של לימודים ומספר כישלונות, נטע ברזילי עברה הבוקר את מבחן התאוריה. הצלחה זו מקרבת אותה צעד נוסף לקראת היעד הנכסף: הוצאת רישיון נהיגה

נטע ברזילי. גלגלצ, צילום מסך
נטע ברזילי/צילום מסך, גלגלצ

הזמרת נטע ברזילי (31), שזכתה במקום הראשון באירוויזיון בשנת 2018 עם השיר "TOY", עדכנה הבוקר כי אחרי מעל לשנה של לימודים למבחן התאוריה ומספר ניסיונות שכשלו- היא הצליחה לעבור הבוקר את המבחן. "מתביישת ומאושרת לספר שאחרי שבשנה האחרונה ניסיתי ללמוד לבד ללא הצלחה ונכשלתי נחרצות, הגיע מלאך דיגיטלי שהציל אותי מייסוריי", כתבה. "אני מודה שכל עוד לא עברתי זה היה מביך לכל הצדדים והיה לי קשה לחיות עם עצמי".

כזכור, ברזילי החלה ללמוד נהיגה בחודש ינואר, לאחר שנים שנמנעה מכך בעקבות פחד. באותו חודש, כשבועיים לפני יום הולדתה ה-31, שיתפה את עוקביה ברשתות החברתיות: "במסגרת ביסוס תחושת השליטה בעולם בלי ודאות, התחלתי ללמוד נהיגה. מתנה ליום הולדת 31".

נטע ברזילי לומדת נהיגה/אינסטגרם

בחודש אפריל השנה תועדה ברזילי על ידי מאיה ורטהיימר, כשהיא בעיצומו של שיעור נהיגה בכביש ראשי בתל אביב. בסרטון שפרסמה, אמרה ורטהיימר "הנהגת הלוהטת הזאת לומדת נהיגה. אדוני המורה, איך היא?". מורה הנהיגה של ברזילי ניגב אז את פניו במגבת והשיב "אני מזיעה". לאחר מכן הכריז: "האמת, היא אלופה". ורטהיימר חזרה לברזילי: "חיים שלי, איזו יפה את. בהצלחה". הנהג שהיה ברכב שאחרי ברזילי פחות התרשם מהסמול טוק בין השלושה וצפר לברזילי שסיננה "אימאל'ה", רגע לפני שלחצה על דוושת הגז והמשיכה בדרכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully