וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שקראו לה "תומכת BDS", נגה ארז עונה לאנטישמים: "שמה ז*ן"

21.10.2024 / 7:30

הזמרת הבינלאומית נגה ארז הייתה בליבה של סערה לפני כמה שנים, שגררה מתקפות קשות כנגדה. היום, היא עומדת מול אנטישמיות רבה ועונה להם כמו שרק היא יודעת

נגה ארז בהופעה. GettyImages
נגה ארז בהופעה/GettyImages

הזמרת הבינלאומית נגה ארז מצאה את כל האש מכוונת אליה אי שם בשנת 2021, אחרי שהחמיאה בראיון ישן לתנועת ה-BDS, שמטרתה להחרים מוצרים שמגיעים מישראל ובעיקר מיהודה ושומרון. כבר שנים שהיא מצרה על האמירה וכבר הסבירה בעבר: "בתמימותי, לא הבנתי כמה בחירת המילים היא קריטית".

"עד כמה המילה הכתובה שחור על גבי לבן, יכולה לתעתע. וכמה חשוב שאהיה שלמה עם המשמעות והניסוח של כל תשובה. בנוסף, חשבתי שהתשובות שאני עונה תמיד יצוטטו כלשונן, ושלא ישתמשו בחלק מסוים בהן כדי שהכותרת תהיה סקסית יותר", שיתפה בזמנו.

היום, עומדת ארז מול מתקפות אנטישמיות מכל מיני טרולים ברחבי הרשתות החברתיות עם תגובות כמו: "אל תתמכו בבחורה הישראלית הזאת", "אתם צריכים לעשות מחקר טוב יותר על מאיפה האמנית שאתם משתפים איתה פעולה", "רובי וויליאמס, למה אתה משתף פעולה עם הציונית הזאת?", ועוד ועוד.

אל מול כל התגובות האלה, העלתה הזמרת פוסט לחשבון האינסטגרם שלה, עם סרטון שמאגד את כל המילים הקשות יחד עם תגובתה לעניין - אצבע משולשת תוך כדי שהיא לועסת את הסנדוויץ' שהכינה לעצמה.

  • עוד באותו נושא:
  • נגה ארז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully