וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר פיטנס: "בושה שלא מגנים ניסיון חיסול של ראש ממשלה"

עודכן לאחרונה: 20.10.2024 / 17:32

אחרי החיסולים הרבים שהתבצעו בתקופה האחרונה, אתמול שוגר כטב"מ שפגע באחד מהמעונות של ראש הממשלה. מי שתקפה את האופוזיציה שלא גינו את המתקפה אותה כינתה "ניסיון חיסול", היא גורו הכושר לשעבר שפשטה את הרגל, שר פיטנס

בנימין נתניהו | שר פיטנס | כטב"מ. דוברות ראש הממשלה / אינסטגרם / 27א', צילום מסך
בנימין נתניהו | שר פיטנס | כטב"מ/צילום מסך, דוברות ראש הממשלה / אינסטגרם / 27א'

הטיפול המהיר בפגיעת הכטב"מ באחד מהמעונות שברשותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומשפחתו, הצליח להכעיס לא מעט אנשים ברחבי הרשתות החברתיות, בעיקר מפונים מהצפון והדרום שנאלצו לחכות זמן רב לנציגי מס רכוש אחרי שביתם נהרס, לפעמים גם כליל.

לעומת הגולשים הזועמים, הייתה מי שמצאה סיבה אחרת להתעצבן, גורו הכושר לשעבר, שפשטה את הרגל ומכרה את המותג שלה, שר פיטנס. בסטורי שהעלתה לאינסטגרם שלה, ביקשה דין וחשבון מאנשי האופוזיציה ונבחרי הציבור בעקבות הסכנה שנשקפה לטענתה לראש הממשלה.

"העובדה ש'מנהיגים' בישראל לא הגיבו על ניסיון החיסול של נתניהו - ולא גינו אותו לרעה - רק מראה לנו מי 'מנהיג' אותנו. בתורה יש משפט שאומר 'אל תשמח בנפול אויבך', גם אם אתם לא מסכימים איתו ודעותיכם שונות משלו - זה פשוט בושה שאתם לא מגנים ניסיון חיסול של ראש ממשלה".

"עצוב שאלו הם האנשים שעומדים פה בראש המדינה. לא פלא שהכל מלא שנאה", קבעה שר, "במקום להפיץ אהבת חינם - רק מסיתים כל היום ומפלגים. מתפללת שיבוא מלך המשיח ויגאל אותנו מהעולם הזה. אלימות, שנאה, לשון הרע, פריצות - וכל מה שנתעב - הפך להיות נורמלי, שגרתי, מקובל ואופנתי".

הסטורי של שר פיטנס. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של שר פיטנס/צילום מסך, אינסטגרם

"אנשים יורדים על אחרים ברשתות החברתיות, מפיצים לשון הרע, שנאה והכל בחסות דוגמה אישית של אלו העומדים בראש. מודה כל יום לקדוש ברוך הוא שהוציא אותי מעולם השקר והכניס אור לחיי", טענה וחתמה עם: "אין עוד מלבדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully