וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק ההרמס של אשת סינוואר - אמיתי או מזויף? הפליליסטית קובעת

עודכן לאחרונה: 20.10.2024 / 15:28

הרשת לא מספיקה לבעור בעקבות מה שנראה היה כמו תיק היוקרה שהחזיקה אלמנתו של רב המרצחים, יחיא סינוואר. עכשיו, עורכת הדין הפלילית חן מאירי עושה סדר בבלאגן

אשתו של סינוואר | תיק בירקין | חן מאירי. דובר צה"ל / רשת 13 / הרמס, עיבוד תמונה
אשתו של סינוואר | תיק בירקין | חן מאירי/עיבוד תמונה, דובר צה"ל / רשת 13 / הרמס

אחרי חיסולו של רב המרצחים, יחיא סינוואר, דובר צה"ל פרסם תיעוד שלו, של אשתו ושל ילדיו, בורחים במנהרות שנמצאות מתחת לרחובות של עזה.

מאותו התיעוד יצאה השמועה שהצליחה לשרוף את הרשתות החברתיות ביממה האחרונה והיא - האם יכול להיות שאלמנתו של הרוצח מסתובבת עם תיק "בירקין" של מותג האופנה היוקרתי "הרמס"?!

השאלה חרכה את האולפנים, עד שהגיעה כוכבת הפליליסטיות, עורכת הדין חן מאירי, שבבעלותה לא מעט פריטים מכל הסוגים של מותגי יוקרה שונים, דבר אותו הדגישה גם במהלך התוכנית. בפוסט שהעלתה עורכת הדין לחשבון האינסטגרם שלה, שמה סוף לשמועות: "התיק הוא לא מקורי", קבעה.

"התיק הוא אפילו לא מתיימר להיות חיקוי של 'הרמס'. התיק הוא... תיק מכוער. רואים לפי הזווית, רואים לפי החיתוכים, לפי הקיפולים - רואים שזה לא תיק אמיתי".

בוידאו : יחיא סינוואר , ילדיו ואשתו, נמלטים ומציידים מנהרה , 6 באוקטובר 2024/דובר צה"ל

"אני חושבת שהיא אפילו לא התכוונה לשים זיוף, כי הוא גם לא נראה זיוף! גם הזיוף נראה יותר מקורי מהדבר הזה שקורא לעצמו תיק", עקצה עורכת הדין, "בקיצור גברת סינוואר, הרימו לך סתם, על כלום, נאדה. ביי, הרבה ביי", חתמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully