וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה גל גדות לא ענדה סיכת חטופים בערב הגאלה המתוקשר?

20.10.2024 / 10:24

מאז פרצה המלחמה, הכוכבת הישראלית-הוליוודית דאגה לקדם רבות את נושא החטופים. כשהגיעה עם בעלה לאירוע חשוב של האקדמיה האמריקנית לקולנוע, היא לא ענדה את הסיכה

גל גדות בערב הגאלה השנתי של מוזיאון האקדמיה האמריקנית לקולנוע. GettyImages
גל גדות בערב הגאלה השנתי של מוזיאון האקדמיה האמריקנית לקולנוע/GettyImages

גל גדות היא אחת הכוכבות הגדולות בעולם, כזו שבכל פעם שסרט שלה עולה לאקרנים הוא הופך מיד לסרט המדובר של התקופה וגם לשובר קופות לא קטן - וזה מבלי לדבר על כך שיש לה 109 מיליון עוקבים באינסטגרם, מה שהופך אותה למשפיענית של ממש.

למרות שמאז שמלחמת "חרבות ברזל" פרצה גדות דאגה להעלות למודעות את ההשפעה שלה על ישראל וכמובן גם להתייחס לחטופים, אמש (שבת) היא הגיעה לאחד מערבי הגאלה המתוקשרים ביותר של התקופה - מבלי שענדה את סיכת החטופים המפורסמת.

גל גדות ובעלה, ירון ורסנו, בערב הגאלה השנתי של מוזיאון האקדמיה האמריקנית לקולנוע. GettyImages
גדות עם ורסנו/GettyImages
גל גדות בערב הגאלה השנתי של מוזיאון האקדמיה האמריקנית לקולנוע. GettyImages
נוצצת. גדות בערב הגאלה/GettyImages

השחקנית הגיעה לערב הגאלה השנתי של מוזיאון האקדמיה לקולנוע (כן, זו שמחלקת את פרסי האוסקר היוקרתיים) כשלצידה גם בעלה ירון ורסנו, אירוע שבו נכחו גם כל בכירים תעשיית הקולנוע האמריקנית, בהם שמות לא קטנים בכלל כמו סטיבן ספילברג, ניקול קידמן, ג'ניפר לורנס, חואקין פיניקס, אלפונסו קוארון, סלמה הייק ועוד רבים אחרים.

בערב הגאלה בחרו להוקיר שלושה כוכבים גדולים מאוד - הבמאי-תסריטאי והישראלי של כבוד קוונטין טרנטינו, השחקנית זוכת האוסקר ריטה מורנו והשחקן העולה פול מסקל ("אנשים נורמלים", "גלדיאטור 2").

בזמן שצעדו על השטיח האדום, גדות הצטלמה עם שמלה יפהפייה ומחמיאה במיוחד, אך הסיכה הצהובה לא נראתה עליה. ורסנו, לעומתה, כן נראה עונד את הסרט על החליפה שלבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully