וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מתייחסת לאי גיוסה לצה"ל: "הייתי יכולה להתנהל אחרת"

19.10.2024 / 19:28

בר רפאלי משתפת בפרשה שהסעירה את המדינה לפני 21 שנה, בימים בהם הייתה דוגמנית בינלאומית שהייתה אמורה להתגייס לצה"ל - אך קיבלה פטור משירות צבאי בעקבות חתונה פיקטיבית עם חבר של הוריה

בר רפאלי בבגד ים של טרופיק אוף סי. מסך סטורי אינסטגרם barrefaeli, צילום מסך
בר רפאלי בבגד ים של טרופיק אוף סי/צילום מסך, מסך סטורי אינסטגרם barrefaeli

בר רפאלי (39) התייחסה במסגרת סשן שאלות - תשובות מול עוקביה באינסטגרם לפרשת אי גיוסה לצה"ל, בשנת 2003. לשאלה "את מתחרטת בדיעבד שלא עשית צבא?", השיבה רפאלי: "אני לא בן אדם שנוטה להתחרט על דברים שלא ניתן לשנות אבל בדיעבד, אני חושבת שאם הייתי קצת יותר בוגרת ופחות לחוצה הייתי יכולה להתנהל עם זה אחרת".

כזכור, הדוגמנית הבינלאומית ביקשה לדחות את מועד הגיוס מסיבות בריאותיות לכאורה. לאחר שבקשתה לא נענתה, היא החליטה להינשא בנישואים פיקטיביים לאריק ויינשטיין, חבר של הוריה, המבוגר ממנה ב-23 שנים. לאחר קבלת הפטור מגיוס, השניים התגרשו.

בר רפאלי מתייחסת לאי גיוסה לצה"ל. אינסטגרם, צילום מסך
בר רפאלי מתייחסת לאי גיוסה לצה"ל/צילום מסך, אינסטגרם

בעבר, שיתפה רפאלי: "כמה חודשים לפני הגיוס ביקשתי דחיית שירות של שלושה חודשים בגלל ענייני בריאות. התנהלתי מול חייל צעיר שאמר לי שהוא הכתובת לטפל בזה. יום לפני תאריך הגיוס הוא צחקק בטלפון ואמר: 'סתם, אני לא הכתובת, רק רציתי חתימה'. היום אני יודעת שהייתי צריכה לעמוד על שלי ולבקש מישהו בכיר יותר. בזמנו הייתי ילדה מפוחדת וצעירה, שחששה שהמשטרה הצבאית תבוא לקחת אותה. הסיפור הזה כואב לי כי לשרת בצבא זה דבר חשוב וחינוכי שנותן המון. כל המשפחה שלי עשתה צבא ואני ארצה שהילדים שלי יתגייסו לצה"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully