וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ניסיון ההתנקשות, נתניהו מותקף: "מה הבעיה לכוון מדויק?"

19.10.2024 / 18:34

בעקבות ירי הכטב"ם לעבר מעון ראש הממשלה בקיסריה, בנימין נתניהו מותקף משעות הבוקר ברשתות החברתיות: "הנרטיב של 'ניסיון חיסול' משרת רק את משפחת נתניהו שממנפת את האירוע כדי להשיג עוד מימון למעון הפרטי על חשבון המדינה"

נתניהו : חיסלנו את היורש של נסראללה ואת היורש של היורש של נסראללה, 8 לאוקטובר 2024. רועי אברהם, צילום מסך
ראש הממשלה בנימין נתניהו/צילום מסך, רועי אברהם

הבוקר (שבת) פגע כטב"ם ששוגר מלבנון ישירות בבית בקיסריה, מבלי שהופעלו התרעות. כשעתיים לאחר הפגיעה, לשכת ראש הממשלה אישרה כי הכטב"ם שוגר לעבר מעונו של ראש הממשלה ביישוב, והוסיפה כי הוא ורעייתו לא נכחו במקום.

זמן קצר לאחר האירוע, בנימין נתניהו הגיב בסרטון: "שלשום חיסלנו את רב המרצחים יחיא סינואר, כפי שאמרתי אנחנו במלחמת התקומה ואנחנו ממשיכים קדימה עד הסוף. שום דבר לא ירתיע אותנו, אנחנו ממשיכים עד הניצחון".

למרות הניסיון לשדר עסקים כרגיל, מאז שעות הבוקר מותקף נתניהו ברשתות החברתיות, על ידי גולשים שמאשימים אותו בכך שבמידה ונגרם נזק לבית, הוא יתוקן על חשבון כספי הציבור. בין התוקפים הרבים נמנים גם שכניו של נתניהו בקיסריה, שמביעים את זעמם בקבוצת הוואטסאפ של היישוב. פוסט שהפך לוויראלי במיוחד מציג תמונה של הודעה שנתלתה לכאורה בחדר מדרגות ובה נכתב "לשכנינו שומרי המסורת, השבת לא חיסלנו אף טרוריסט בכיר, אבל אנחנו הולכים לשלם שיפוץ לווילה של ביבי ושרה בקיסריה".

בנימין נתניהו מותקף ברשת. פייסבוק, צילום מסך
בנימין נתניהו מותקף ברשת/צילום מסך, פייסבוק
בנימין נתניהו מותקף ברשת. פייסבוק, צילום מסך
בנימין נתניהו מותקף ברשת/צילום מסך, פייסבוק

בתגובות נוספות נכתב: "מזל שלא פגע. בדיוק סיימנו תשלומים על 20 שנים של שיפוצים", "זו הייתה אזהרה או ניסיון הרתעה. הנרטיב של 'ניסיון חיסול' משרת רק את משפחת נתניהו שממנפת את האירוע כדי להשיג עוד מימון למעון הפרטי על חשבון המדינה", "מה הבעיה לכוון טיפה יותר מדויק? הרי יש לכם את הטכנולוגיה" ו"בחיי שאי אפשר לסמוך עליהם. מתי כבר תלמדו לכוון כמו שצריך?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully