וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו פרסמה תמונת ארכיון של משפחתה בסוכה - וחטפה

16.10.2024 / 19:46

שרה נתניהו חוטפת בשעות האחרונות אש מהגולשים בעקבות פוסט ברכה לחג סוכות שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, לצד תמונת ארכיון ישנה של משפחתה בסוכה: "מר וגברת הפקרה", "הנסיכים לא במילואים, הדם שלהם לא אדום"

משפחת נתניהו עם הכלבה קאיה שמתה בשנת 2018. אינסטגרם, צילום מסך
משפחת נתניהו עם הכלבה קאיה שמתה בשנת 2018/צילום מסך, אינסטגרם

אשת ראש הממשלה שרה נתניהו פרסמה הערב (רביעי) פוסט ובו ברכה לעם ישראל לרגל חג סוכות. נתניהו צירפה לפוסט תמונה של משפחתה בהרכב מלא, עם בעלה בנימין נתניהו ושני בניהם, יאיר ואבנר, כשלצידם הכלבה קאיה, שמתה בשנת 2018. נתניהו פרסמה תמונה נוספת, בה ניתן לראות סוכה ריקה עם כיסא צהוב עליו מופיע דגל ישראל, ומעליו הסימן המזוהה עם המאבק להשבת החטופים.

"לכבוד חג הסוכות, חג של אחדות והתגברות על הקשיים, אני פונה אליכם, המשפחות השכולות היקרות, שהכאב והאובדן הפכו לחלק מהיומיום שלכם. אני חושבת עליכם, על הקורבן העצום שהקרבתם - חיילים, אזרחים ושוטרים, גיבורי העם, שעמדו בחזית ושמרו על כולנו. "בזמן שאנחנו יושבים בסוכה, תחת הסכך השברירי הזה, אני מתפללת שהשכינה תעטוף אתכם בנחמה ותעניק לכם כוחות להתמודד עם הכאב". כתבה.

נתניהו הוסיפה: "אני לא שוכחת גם את המשפחות היקרות של החטופים, שכל יום עבורכם הוא מאבק של תקווה וציפייה לשובם הביתה בשלום. לבנו איתכם, וביחד אנחנו מתפללים לחזרתם במהרה. ולחיילי צה"ל היקרים, שמגנים עלינו יום ולילה, בחג הסוכות הזה, כאשר כולנו נזכרים בחשיבות האחדות וההגנה ההדדית, אתם, שנמצאים בחזית, הם אלה ששומרים על כולנו. יהיה רצון שהקדוש ברוך הוא ישמור עליכם מכל רע ויחזיר אתכם במהרה לחיק המשפחות שלכם בשלום".

הסוכה הריקה שפרסמה שרה נתניהו. אינסטגרם, צילום מסך
הסוכה הריקה שפרסמה שרה נתניהו/צילום מסך, אינסטגרם

לצד תגובות תומכות, היו רבים שתקפו את נתניהו על הדברים שכתבה. בין היתר נכתב: "יהי רצון שתעופי לנו כבר מהחיים, אישה חולה ורעה", "גברת ומר הפקרה", "וואו עבודת ארכיון נדירה! הילד בחו"ל והכלבה ז"ל", "אני לא מבין איך האישה הזאת יוצאת אלינו עם מילים שהיא בכלל לא מבינה את המשמעות שלהן", "יאללה, נגמרה ההצגה, תעשי את הדרך חזרה לארמון שלך", "הנסיכים לא במילואים, הדם שלהם לא אדום. לכאורה משפחה נורמלית", ו"חיה על חשבונכם ברמה גבוהה בשלושה בתים שאתם מממנים. ביביסטים - עדר של שפחות ועבדים עם שמינית מוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully