וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתונה שהפגישה בין רוני מאנה למיליארדר המקורב למשפחת נתניהו

16.10.2024 / 10:15

רוני מאנה, מקורב לשעבר לראש הממשלה בנימין נתניהו וכיום אחד ממתנגדיו הגדולים, פגש בחתונה של בתו של דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו את המיליארדר סיימון פאליק, מקורב למשפחת נתניהו שנוהג לארח אותם בביתו בירושלים, אירוח שמביא עימו ביקורת ציבורית רחבה

אבי בניהו ובתו ענבל. אינסטגרם, צילום מסך
אבי בניהו ובתו ענבל/צילום מסך, אינסטגרם

אמש (שלישי) חיתן איש התקשורת אבי בניהו (65), בעברו דובר צה"ל בדרגת תת-אלוף, מפקד גלי צה"ל ויועץ התקשורת לשרי הביטחון יצחק רבין, שמעון פרס ויצחק מרדכי, את בתו ענבל.

בחתונה נכחו חברים רבים וקולגות של האב, ביניהם היועמ"ש לשעבר אביחי מנדלבליט, הכתבת הפוליטית והמגישה ליאור קינן ובעלה ספי עובדיה, הכתבת לענייני צבא וביטחון כרמלה מנשה, העיתונאי מנחם הורוביץ ורעייתו תחיה, הכתב הצבאי יוסי יהושע ובת זוגו, המגישה ירדן הראל, איש העסקים רוני מאנה ופעיל ההסברה יוסף חדאד.

מאנה, שהיה בעבר חבר קרוב של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו והפך לאחד ממתנגדיו הגדולים, שיתף בחשבון האינסטגרם שלו תיעוד של המיליארדר סיימון פאליק, חבר קרוב של משפחת נתניהו. "גם פאליק החבר של ביבי היה בחתונה. הייתה לנו שיחה מעניינת", כתב מאנה.

סיימון פאליק בחתונה של ענבל, בתו של אבי בניהו. אינסטגרם, צילום מסך
סיימון פאליק בחתונה של ענבל, בתו של אבי בניהו/צילום מסך, אינסטגרם
אביחי מנדלבליט, ספי עובדיה וליאור קינן. אינסטגרם, צילום מסך
אביחי מנדלבליט, ספי עובדיה וליאור קינן/צילום מסך, אינסטגרם
רוני מאנה עם מנחם ותחיה הורוביץ. אינסטגרם, צילום מסך
רוני מאנה עם מנחם ותחיה הורוביץ/צילום מסך, אינסטגרם

לפי הדיווחים, אחרי פריצת מלחמת "חרבות ברזל" התגורר נתניהו עם משפחתו בבית משפחת פאליק בירושלים במשך מעל לחודש, ושהה שם גם בזמן מתקפת הטילים והכטב"מים על ישראל. בחודש מאי האחרון, התראיין סיימון פאליק לחדשות סוף השבוע בקשת 12, והדף את השמועות על כך שבביתו בירושלים יש בונקר מתקדם נגד טילים, אולי אפילו אטומי: "חד משמעית אין בונקר, יש חדר ממ"ד בקומה השנייה, ויש מרתף שיש לנו שם קולנוע ביתי". עלות המדינה למעבר, של מאבטחים, משאיות, מבשלים, הכנת הבית מבחינת מיגון הוא מידע חסוי, אך הסכום מוערך בכ-300 אלף שקלים.

"אנחנו חברים עם ראש הממשלה ומשפחת נתניהו יותר מ30 שנה", שיתף פאליק. "הם מתקשרים ושואלים אם אפשר לבקר, ואנחנו מזמינים אותם לבקר. אני לא לוקח שכר דירה מאף אחד שמבקר אצלי בבית".

  • עוד באותו נושא:
  • אבי בניהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully