וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצל תוקף את העיתונאי החרדי: "תומך טרור אנטישמי"

16.10.2024 / 9:04

העיתונאי והפובליציסט החרדי - ישראלי ישראל פריי, כתב על קורבנות הפיגועים האחרונים כי "המגמה לפיה הנשק מופנה כלפי לובשי מדים ולא כלפי אזרחים תמימים, ראויה לציון". יואב אליאסי (הצל) תוקף: "מה עוד צריך לקרות כדי שהתומך טרור האנטישמי הזה ייעצר?"

הצל. אינסטגרם, צילום מסך
הצל/צילום מסך, אינסטגרם

העיתונאי והפובליציסט החרדי ישראל פריי (37) התייחס אמש לפיגועים האחרונים בשטח ישראל, בהם נפגעו חיילים, שוטרים ואנשי כוחות הביטחון, כשצייץ בחשבון ה - X שלו: "המגמה ההולכת ומסתמנת - מתחנה מרכזית באר שבע ועד כביש 4 - לפיה הנשק מופנה כלפי לובשי מדים ולא כלפי אזרחים תמימים, ראויה לציון".

בין הגולשים שנחשפו לציוץ היה הראפר יואב אליאסי (הצל), שהגיב לדברים בזעם: "מה עוד צריך לקרות כדי שהתומך טרור האנטישמי הזה ייעצר? ואל תגידו לי חופש הביטוי ודמוקרטיה, כי אם זה דמוקרטיה שתזד**ן הדמוקרטיה".

יואב אליאסי תוקף את ישראל פריי. פייסבוק, צילום מסך
יואב אליאסי תוקף את ישראל פריי/צילום מסך, פייסבוק
ישראל פריי מעודד סרבנות. טוויטר X, צילום מסך
ישראל פריי מעודד סרבנות/צילום מסך, טוויטר X

בנוסף לאליאסי, גולשים רבים תקפו את פריי על דבריו. בין התגובות: "רק אל תשכח לא לברוח ישר ללובשי מדים בפעם הבאה שתוקפים את הבית שלך", "כמה קל לומר את זה כשמעולם לא לבשת מדים ואני בספק אם מישהו מהקרובים שלך לובש", "איזו מידה אתה? אשמח לקנות לך מדים", "גועל נפש של ציוץ", "לא מבין איך אתה עדיין מסתובב חופשי ולא אזוק" והיה גולש שאף פנה לשר איתמר בן גביר וכתב: "הגיע הזמן לטפל בו, יש כאן הסתה לפגיעה בלובשי מדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully