וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא "האח הגדול" סובל מבריונות ברשת: "שיערפו לך את הראש"

16.10.2024 / 8:33

שילה שלום לא מתמודד בימים אלה רק מהפרידה מאמילי קופר, אלא גם מהודעות פוגעניות במיוחד ברשתות החברתיות שלו. "לא מצליח להבין איך בזמן המלחמה וכל מה שקורה בארץ, אדם שולח לאדם אחר דבר כזה", כתב

האח הגדול שילה. רשת 13, צילום מסך
האח הגדול שילה/צילום מסך, רשת 13

שמו של שילה שלום (27) הדייר שנכנס בכניסה השנייה של "האח הגדול" והודח זמן קצר לפני הגמר, לא יורד לאחרונה מהכותרות בעקבות המשולש הרומנטי שנוצר בינו לבין הדיירים אמילי קופר ועידן גלפר.

העדכון האחרון, למי שכבר לא עומד בקצב, הוא שקופר פגועה עד עמקי נשמתה משלום, איתו קיימה לטענתה קשר זוגי בשבועות האחרונים. היא אף הגדילה לעשות והסירה והסירה ממנו עוקב באינסטגרם.

אך הדרמה הזאת, שלא ברור מתי תסתיים, אינה היחידה שמעסיקה את שלום בימים אלה. הלילה (בין שלישי לרביעי) הוא שיתף בסטורי שלו כי מאז יציאתו מהתוכנית הוא מקבל הודעות אישיות פוגעניות מעוקבים אותם הוא כלל לא מכיר, וחשף הודעה מעוקבת, בה היא מטיחה בו מילים אלימות וקשות.

"הלוואי שיערפו לך את הראש וזהו.. ניפטר ממך אחת ולתמיד חתיכת חרא", כתבה לו עוקבת בשם נופר. לאחר שלא קיבלה מענה מצדו של שלום, המשיכה וכתבה, תוך שהיא מתייחסת לזוגיות עם קופר: "חתיכת שקרן.. אתה מודע להכל ומשתף פעולה, אתה והיא שני אפסים, תלכו לעזאזל", וקבעה כי הוא "שיא הכיעור מבפנים ובחוץ".

שילה שלום חווה בריונות ברשת. אינסטגרם, צילום מסך
שילה שלום חווה בריונות ברשת/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי שספג את העלבונות בשתיקה, החליט שלום להגיב וכתב לאותה עוקבת: "היי נופרי, מקווה ששלומך בטוב. רציתי שתדעי שאני צופה בכל ההודעות שלך ומתרגש כל פעם מחדש. שתמשיכי לתת לי כוח בדרך שלך ולא תפסיקי לעקוב אחריי לעולם. מעריך, מעריץ ואוהב".

שלום פנה לגולשים באותו שיתוף וכתב: "קשה לי להעלות ולפרסם את זה, אבל זה מה שאני חווה ביום יום. מאחורי כל 'הפרסום הטוב' יש גם את זה. ואני? לא מצליח להבין איך בזמן המלחמה וכל מה שקורה בארץ... אדם שולח לאדם דבר כזה".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully