וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבת חדשות 12 לחה"כ אלמוג כהן: "כמה ניתוק. פשוט תשתקו"

15.10.2024 / 11:25

מיכל פעילן, כתבת הרווחה בחברת החדשות, תוקפת את חה"כ אלמוג כהן בעקבות דברים שאמר במהלך ראיון לינון מגל: "אתה הקורבן? שמישהו כבר יפקח להם את העיניים", ופונה לממשלה: "קחו אחריות, תתנצלו, לכו הביתה. תרכינו ראש, ופשוט תשתקו"

אלמוג כהן. חדשות 12, צילום מסך
אלמוג כהן/צילום מסך, חדשות 12

במהלך ראיון לינון מגל בתוכנית "הפטריוטים", סיפר חה"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) כי גורש מקיבוץ בארי כאשר הגיע לציין שנה לאירועי ה-7 באוקטובר.

"אני לא רוצח", אמר כהן. "איבדתי הרבה חברים באותו יום. הם שפטו אותי שם כאילו הם לא אחים שלי". הוא הוסיף ואמר: "כולנו אותו עם, אותה משפחה אז למה לעשות את זה? מאיפה מגיע הרוע הטהור הזה? אני לפעמים מנסה לנתח אבל אני לא מצליח. לא עשיתי לכם שום דבר רע. באמת, אחרי זה, הורדתי את הראש והלכתי משם. אני חושב שבדיעבד זה היה מהלך חכם ונכון כדי לא להיכנס לעימות הזה".

מיכל פעילן. אור דנון,
מיכל פעילן/אור דנון

בין הצופים בראיון המדובר הייתה מיכל פעילן, כתבת הרווחה של חדשות 12, שכתבה בחשבון ה - X שלה: "כמה ניתוק יכול להיות! אלוהים. אתה הקורבן אלמוג כהן??? שמישהו כבר יפקח להם את העיניים. תקופה של נס. מה רע פה. אי אפשר להמציא את זה". פעילן קינחה עם מסר לחברי הממשלה: "קחו אחריות, תתנצלו, לכו הביתה. תרכינו ראש, ותשתקו. פשוט תשתקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully