וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשיכו הלאה מהסערה? נועה קולר וארז דריגס התאחדו באירוע פומבי

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 12:33

שנים לאחר פרשת ההטרדות המיניות של השחקן-יוצר, השניים הגיעו אל חתונתו של איתי תורג'מן, איתו כיכבו ב"חזרות" - והצטלמו יחד עם אגם רודברג, שכיכבה איתם בסדרה המצליחה

נועה קולר וארז דריגס, יוצרי וכוכבי הסדרה "חזרות". ראובן קסטרו
קולר ודריגס (ארכיון)/ראובן קסטרו

חתונות הן תמיד אירוע חגיגי שכיף לעשות בו איחודים עם חברים מהעבר - הרי בואו נודה, זה התירוץ המושלם להיפגש עם כאלו שלא ראינו כבר זמן רב.

כך בדיוק היה אמש (שני), כאשר השחקן איתי תורג'מן נישא לבחירת ליבו טליה מזוז, לעיני כ-450 מוזמנים במתחם האירועים "טרמינל" בפתח תקווה. בין מאות המוזמנים שהגיעו לחגוג את שמחתם של השניים היו גם אגם רודברג, נועה קולר וארז דריגס, חבריו של תורג'מן לסדרת הלהיט "חזרות".

נועה קולר, אגם רודברג, ארז דריגס והבמאי בועז פרנקל באיחוד של "חזרות" בחתונתו של איתי תורג'מן. צילום מסך מתוך אינסטגרם - noa_koler, צילום מסך
מחכים כבר לעונה הבאה. האיחוד של כוכבי "חזרות"/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - noa_koler

הנוכחות של קולר ודריגס מפתיעה במיוחד, שכן זו אחת הפעמים הבודדות שבה הם נראו ביחד באירוע פומבי מאז שהתפוצצה ב-2021 הפרשה במעורבותו של דריגס, שבה נטען כי הוא הטריד מינית נשים צעירות, בהן קטינות.

כל הרביעייה, יחד עם בועז פרנקל, שביים את הסדרה המצליחה, התאחדה לצילום משותף שקולר פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 66 אלף עוקבים - ואין ספק שהדבר עשה לוואלה סלבס חשק לעונה שנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully