וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור שפיץ בהכרזה דרמטית: "סוגרת את הבייקרי שלי בסוף החודש"

15.10.2024 / 11:38

הקונדיטורית אור שפיץ מכריזה כי היא סוגרת את הבייקרי בתל אביב הנמצא בבעלותה: "כדי להתפנות להשגת החלומות הבאים אני סוגרת את הבייקרי בתל אביב ומזכירה לכולם מי שמעז- מצליח"

אור שפיץ. יוגב מאיר,
אור שפיץ/יוגב מאיר

הקונדיטורית אור שפיץ (27) מעדכנת היום (שלישי) כי בסוף החודש ייסגר הבייקרי בתל אביב הנמצא בבעלותה. את ההחלטה לסגור את העסק המזוהה עימה קיבלה שפיץ, לדבריה, בכדי להפנות זמן ואנרגיות להגשמת חלומות נוספים. במקביל להקמת ליין ממרחים חדש, תמשיך שפיץ לקיים סדנאות זום לחברות וארגונים ותמשיך עם הפודטראק שאיתו בכוונתה להגיע לכל מקום בארץ.

כזכור, בגיל 23 חלמה שפיץ על מקום משלה שיועד כקונספט לחלל סדנאות, אך לאור הביקוש, העסק התפתח במהרה לבייקרי, שהצליח במבחן הזמן גם כשהיו תקופות מאתגרות כמו הקורונה או המלחמה.
שפיץ, יזמית ויוצרת תוכן עם למעלה מחצי מיליון עוקבים, אוחזת ברזומה עסקי רחב הכולל לימודי קונדיטוריה בארץ ובעולם, בייקרי, סדנאות אפייה, פודטראק ובקרוב גם ליין מוצרים חדש לממרחים. היא חתומה על השתתפות בשתי תוכניות פריים טיים "בייקאוף" ו-"האח הגדול", קמפיינים נחשקים, תוכנית אפייה משלה ותואר מעיתון פורבס לאחת מ-30 הצעירים המבטיחים מתחת לגיל 30.

אור שפיץ: "מאז שאני זוכרת את עצמי, האפייה שבתה את ליבי יותר מהכל ואחרי שפתחתי את הבייקרי התרגשתי לראות איך החלום שלי לעסק קטן רקם עור וגידים ועם השנים גם צמח וגדל למחוזות שלא תכננתי. בכל שלב בדרך דאגתי להיות מעורבת בהכל, לא רציתי שהמותג שבניתי בעשר אצבעות יהפוך מבוטיקי לרשת, ולכן לא מכרתי ולא מתכוונת למכור לזכיינים למרות ההצעות המפתות, כסף זה לא הכל והשם שלי חשוב לי יותר. חששתי שברגע שייכנסו זכיינים משהו מהקסם ילך לאיבוד. בחודשים האחרונים אני עובדת על ליין ממרחים מיוחדים בתקווה שיגיעו לכל מטבח בארץ ועוד תוכניות רבות לעתיד שכרגע עוד בשלבי עבודה וכדי להתפנות להשגת החלומות הבאים אני סוגרת את הבייקרי בתל אביב ומזכירה לכולם מי שמעז- מצליח."

  • עוד באותו נושא:
  • אור שפיץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully