וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו קצין חושפת את החששות שלה מהמצב הכלכלי: "דואגת"

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 17:31

יוצאת "האח הגדול" שיתפה על התהליך שהיא עוברת עם המחלה שאיתה מתמודדת, וחשפה את הדאגה הכלכלית שהתחילה להשפיע על מצבה הפיזי

מותאם לבוקסה - סתיו קצין. צילום מסך מתוך אינסטגרם - stav__katzin, צילום מסך
סתיו קצין/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - stav__katzin

את התמודדותה של יוצאת "האח הגדול", סתיו קצין, עם המחלה האוטואימונית שלה - הפיברומיאלגיה, גילינו עוד בימים בהם שודרה התוכנית והיא התקשתה לעשות דברים ברחבי בית האח, מה שהוביל ללא מעט ריבים, לא שהיו חסרים.

על ההתמודדות עם המחלה בחיי היומיום שלה, שיתפה קצין אתמול (א') ברצף הסטוריז שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, בהם היא סיפרה על הניסיון להיעזר בנפש כדי לטפל בגוף: "היום היה לי טיפול עם רוני, הטיפול השני, נפגשנו אחרי שבועיים שלא התראינו".

"פתחנו את המפגש עם השלמת שאלות מהפגישה הקודמת, והתמקדות במטרות שלי. אחרי המפגש הראשון, אני הרגשתי שחרור, אבל גם כאב בעיניים ובגוף, גם מרוב שבכיתי. הכאב הזה מתחזק, כשאני חובה רגשות עזים וזה גרם לי לשאול האם יש קשר בין רגשות לכאב פיזי שלי?", תהתה יוצאת האח.

נוסף על כך, קצין שיתפה גם על השפעות המצב הכלכלי על מצבה הנפשי והבריאותי: "המטרה שלי בטיפול היא למצוא פתרון לכאב של הפיברומיאלגיה שלי דרך טיפול בשורש הרגשי של הבעיה. אני יודעת שגם הדאגה הכלכלית מאוד מאוד משפיעה על עצמי, אבל אני מרגישה שיש משהו עמוק יותר שבגללו אני צריכה לטפל בזה".

סתיו קצין. רן יחזקאל,
סתיו קצין/רן יחזקאל

"לכן אני בחרתי גם שיח וגם רפואה, רפלקסולוגיה עם פרחי באך כדי לנסות למצוא המענה לכאב. בטיפול האחרון התמקדנו בצללים. צללים הם בעצם החלקים שאנחנו מסתירים. דברים שאנחנו מפחדים לדבר עליהם, אבל גם אלו שמאפשרים לנו לגדול".

"אנחנו התמקדנו בצל של חוסר ביטחון עצמי. כן כן, גם לי יש את זה. זיכרון כואב עלה לי, גם זה צל. ברגע שהתחלתי לחשוב על הדברים האלה, איפה שיש לי את הפיברו, הכאב הכי גדול, שם התחיל לכאוב לי".

"הטיפול עוזר לי להבין איך הרגשות והתחושות שלי קשורים ישירות לכאב הפיזי. זה לא רק הכאב עצמו, אלא כל מה שהוא מבטא: הפחדים, האשמה, החסרים הפנימיים. אני אמשיך בעבודה התמידית הזאת כדי להגיע לריפוי אמיתי", אמרה לסיכום.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
סתיו קצין בחתונה של שי לי ושניר. אור גפן,
סתיו קצין בחתונה של שי לי ושניר/אור גפן

בתגובה בלעדית לוואלה סלבס מסרה סתיו קצין: "סיפרתי את זה בסטורי כדי להעלות את המודעות למחלה שכרגע אין לה פתרון. שורש הבעיה של הפיברו זה החרדות שגם העניין הכלכלי לוקח בו תפקיד בזמן בזמן הגירושים שחוויתי".

  • עוד באותו נושא:
  • סתיו קצין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully